• millan­ros
    Äldre 17 Nov 00:51
    11294 visningar
    97 svar
    97
    11294

    Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

    Såg att vår tråd gått ut!!!

    Välkomna fruar som blivande!!!!

  • Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!
  • Melis
    Äldre 17 Nov 01:09
    #1

    Hm är inte från jönköping...dock jönköpings län.... (egentligen skånetös) och är redan gifta....får man joina ändå eller?

  • Kärlek­enssku­ll
    Äldre 17 Nov 05:52
    #2

    JAg å min sambo satt å planerade bröllopet i går. Grejade lite med bordsplaceringen. Fy vad svårt det är.
    Tur att jag har ett tag på mig. haha!
    Hur långt innan Skickar/skickade ni inbjudningskorten..?
    Ha en bra dag allesammans!
    (I kylan, minus grader ute. brrr....)

  • JBB
    Äldre 17 Nov 10:41
    #3

    Tack millanros för gb inlägget så även jag fick veta var tråden låg nu

    Ååh jag sitter och tänker på ekonomin, känns lite trasligt med den punkten just nu, så mycket man ska hinna med, räkningar, fotografier ( skol och ett-års kort) och vi ska även åka till ullared denna månad.
    Och så dyker den upp så där som en blixt från skyn, jag hittade äntligen min drömklänning men jag vet inte om jag har råd att köpa den denna månad, jag väntar på att tiden ska gå snabbare och jag äntligen får reda på om jag kan kan köpa den. åh vad det är jobbigt nu

    Kärlekensskull: vi gifter oss ioförsig först 2010 men har tänkt att skicka ut inbjudningskorten i antingen dec elelr jan (gifter oss juni). När ska ni gifta er?

  • SaraPa­yam
    Äldre 17 Nov 11:06
    #4

    Tack millanros för gästboksinlägget, hade säkert missat den här tråden om du inte hade lagt in ett inlägg

    Vi gifter oss i augusti nästa år, men vi kommer att skicka ut inbjudningskorten i januari pga att vi har släktingar lite här & vart i världen

    Det där med ekonomi är alltid jobbigt att behöva tänka på, det tipset jag kan ge är att spara lite varje månad, för då behöver det inte bli lika mycket att spara sen i slutet Och med tanke på att ni gifter er 2010 så kan ni ju dela upp sparandet ganska bra. Gör bara en budget & dela summan på antal månader, så kommer det säkert att lösa sig

  • brides­illy
    Äldre 17 Nov 15:16
    #6

    Hej tjejer här är ni ju

  • brides­illy
    Äldre 17 Nov 15:17
    #7

    Jasso ska dom sälja ut alltihopa i vetlanda? Ja kan tänka mig att den affären inte går jättebra tyvärr. Har aldrig sett en människa inne där

  • Melis
    Äldre 17 Nov 15:33
    #5

    Vill bara tipsa alla jönköpingsbrudar att det finns en butik i Vetlanda som har totalutförsäljning på allt, brudklänningar och annat....

  • Kattal­skaren
    Äldre 17 Nov 20:56
    #8

    Hej!

    Mitt namn är Maria...Vill gärna lära känna er här, är Jönköpings tjej med som ska gifta mig juni nästa år....Vore kul att få lite vänner här på bröllopstorget.

    Lycka till med era planer.

    KRAM MARIA.

  • brides­illy
    Äldre 17 Nov 22:46
    #9

    välkommen i tråden


    Kattalskaren skrev 2008-11-17 20:56:00 följande:
    Hej!Mitt namn är Maria...Vill gärna lära känna er här, är Jönköpings tjej med som ska gifta mig juni nästa år....Vore kul att få lite vänner här på bröllopstorget.Lycka till med era planer.KRAM MARIA.
  • Kärlek­enssku­ll
    Äldre 18 Nov 06:02
    #10

    Usch alltid lika jobbigt när det strular med pengar.
    Men om ni ska gifta er 2010 så har du ju ett tag kvar att spara pengar.
    Vi ska gifta oss 30/5 2009 (Pingst)
    Längtar sååå......


    JBB skrev 2008-11-17 10:41:35 följande:
    Tack millanros för gb inlägget så även jag fick veta var tråden låg nu Ååh jag sitter och tänker på ekonomin, känns lite trasligt med den punkten just nu, så mycket man ska hinna med, räkningar, fotografier ( skol och ett-års kort) och vi ska även åka till ullared denna månad. Och så dyker den upp så där som en blixt från skyn, jag hittade äntligen min drömklänning men jag vet inte om jag har råd att köpa den denna månad, jag väntar på att tiden ska gå snabbare och jag äntligen får reda på om jag kan kan köpa den. åh vad det är jobbigt nu Kärlekensskull: vi gifter oss ioförsig först 2010 men har tänkt att skicka ut inbjudningskorten i antingen dec elelr jan (gifter oss juni). När ska ni gifta er?
Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!