• car1021

Längtar...

Min sambo håller på och bygger en sportbil. I somras sa han att när den är klar så ska vi gifta oss och så ska vi åka i den till bröllopet! Jag blev jätte glad för jag längtar verkligen efter det. Han har även sagt (senast igår ) att han har planerat frieriet och när vi ska förlova oss. Jag väntar och väntar (tålamod är väl inte min starka sida) Vi sms:ade lite i morse och då skrev han att bilen kanske inte blir klar till sommaren så då blir det kanske inget bröllop nästa sommar. Jag hade inte räknat med det heller för det krävs ju lite planering och då skrev han tillbaks:
    "Då satsar vi på bröllop 2010 och förlovning 2009. Puss på min blivande fru!"

Och det är ju snart 2009...

• Svar på tråden Längtar...
  • Miss Biii

Härligt, jag väntar oxå, har väl inte fått så mkt bekräftelse på att han planerar men...
    Då är det dax för förlovning snart då!! Grattis, han får se till och jobba på ordentligt m bilen...haha

• car1021

Ja nu kan jag ju inte klaga när han går ner i garaget..hahaha
    Det känns verkligen helt underbart. Även att det är andra gången för mig, men det känns på något sätt mer speciellt nu.

• Miss Biii

är så glad för din skull, verkligen!! nä det gäller väl att inte gnälla i de lägena nu, haha. Bra att det känns mer speciellt nu då, min sambo har varit gift innan, jag tycker det känns konstigt, men det kanske är så att man bortser från det och kan se det nya som speciellare...

Svar på tråden Längtar...