Fortsättning Augusti 2009
Jag såg att vår gamla tråda hade stängts så jag passade på att öppna en ny så vi kan fortsätta & prata om idéer, mm.
Jag såg att vår gamla tråda hade stängts så jag passade på att öppna en ny så vi kan fortsätta & prata om idéer, mm.
Låter ju som en idé :) Är för insnöad i mitt internetletande.
Vi tänkte också göra egna kort först men bestämde oss för att omprioritera lite i budgeten och beställa i stället då jag har ganska mycket med plugget nu och i vår.
Gör ni korten från grunden eller beställt något "pyssel-kit-aktigt" (det är ett ord, jag lovar..)?
Åh, låter jättefint! Ekonomiskt och miljövänligt med svarskort av samma papper - ni är inte dumma ni ;)
Vi tänkte låta mammorna våra jobba lite med att ta emot svar-samtal istället för ett svarskort. Bara för att det är en ny generation och vi själva fixar bröllop ska de inte få slappna av helt och hållet heller :P Vi tänkte göra egen mat också och där ville mammorna vara med så de har nog vad de gör nu när jag tänker efter...
Kul med sjuksköterska! Vem vet, vi kanske blir arbetskamrater en dag (om hundra år som sagt..). :)
Hej hej,
Hur går det med planeringen? En dag som denna är det nästa så att ett vinterbröllop känns mer önskvärt. Snö! Släde! Tända ljus!
Jag försöker hitta ett bra bolag att hyra en buss av (är 4 mil från kyrkan till festlokalen så vi tänkte att de som inte kommer från stan ska få åka buss emellan så behöver de bara ta sig till och från festlokalen fm och kväll)
Någon som har någon koll på vad det kan kosta?