• SaraPa­yam
    Äldre 10 Nov 10:26
    4329 visningar
    36 svar
    36
    4329

    Fortsättning Augusti 2009

    Jag såg att vår gamla tråda hade stängts så jag passade på att öppna en ny så vi kan fortsätta & prata om idéer, mm.

  • Svar på tråden Fortsättning Augusti 2009
  • SaraPa­yam
    Äldre 10 Nov 10:28
    #1

    Pebble skrev senast:

    Helt annat ämne...eftersom vi alla planerar för augusti...idé för färgteman, och även möjliga blomsorter? Jag är helt lost på sådant.

    Vi kommer att ha silver & ljuslila som färger. Buketten kommer bestå av mestdels rosor, men även lite härtanpå tråd. Bild finns i galleriet

  • andbey­ond
    Äldre 13 Nov 16:37
    #2

    Hej!

    22/8 2009 smäller det för mig.

    Tänkte ha rött, grönt och vitt. Med risk för att det blir lite juligt ;) Börjar dock närma sig höst den 22:a så tänkte ha lite "vilt-tema" med älgkött till mat och dekorera med murgröna och rönnbär på borden... eller så.

    Blir röda rosor i buketten. Samt 3 blåklockor (som är min M2Bs favoritblomma). Tänkte stanna upp på vägen in och ge en blåklocka till min mamma, stanna upp på vägen ut och ge en blåklocka till svärmor och ha kvar en själv. De tre kommer vara "långt ned" i buketten så de syns inte så väl för någon annan än mig.

    Men eftersom det är så lång tid kvar kanske man hinner ändra sig? ;)

  • andbey­ond
    Äldre 13 Nov 16:38
    #3

    ändra sig hänvisar till färgtema och blommor inte bröllopet.. bara så ingen missförstår mig ;)

  • Ehjärt­arE
    Äldre 13 Nov 19:48
    #4

    Vi ska ha rött och vitt som färgtema

  • RTBW
    Äldre 13 Nov 20:19
    #5

    Mja, vitt, svart och någon mer färg.

    Lila, Rosa eller Grönt.

    Har inte bestämt oss.

    Men det ska vara massor av vitt!!!!!! Där är vi överens!

  • Dalarn­a79
    Äldre 13 Nov 20:53
    #6

    vi ska ha grått/silver vitt o ljusrosa

  • LadyLu­ck
    Äldre 13 Nov 20:55
    #7

    Har frågat två präster men dom är redan upptagna med annat :( Får leta vidare....

  • SaraPa­yam
    Äldre 16 Nov 22:04
    #8

    Hej tjejer, har helgen varit bra? Har det blivit något planerande? Vi har mestadels suttit med hemsidan & skrivit in vår önskelista...vilket tog sin lilla tid innan man formulerade sig rätt, men nu är det äntligen klart

    Hoppas att ni alla har haft en bra helg

  • andbey­ond
    Äldre 17 Nov 11:51
    #9

    Vi har suttit och tittat lite på inbjudningskort. Hittat ett vi verkligen gillar men vet inte om vi ska beställa det ännu. Vore skönt att ha fler detaljer klara innan man trycker texten men samtidigt - tänk om det försvinner ur sortimentet! När beställde ni/tänker beställa inbjudningskort.

    Vi har alltså 9 månader kvar innan bröllopet :)

  • andbey­ond
    Äldre 17 Nov 11:52
    #10

    Det har ni ju allihop förresten.. glömde vilken tråd jag skrev i ;)

Svar på tråden Fortsättning Augusti 2009