• lönnsjö

Vilket hade ni valt?

Överst i mitt bildgalleri finns tre inbjudningskort. Vilket hade ni valt av dessa tre?

• Svar på tråden Vilket hade ni valt?
  • Lajsan

Jag hade valt nr 3, vad har ni för färgtema? Vi hade nämligen ett med röda rosor om ni har den färgen.

• lönnsjö
    Lajsan skrev 2008-11-06 18:20:44 följande:
    Jag hade valt nr 3, vad har ni för färgtema? Vi hade nämligen ett med röda rosor om ni har den färgen.
    Vårt färgtema är rosa och cremevitt med inslag av grönt.
  • Hammerman

Jag har enhälligt beslutat att ni skall välja indbjudningskortet nere till vänster.

• Vill nu

ettan eller trean, beroende på övriga temat på bröllopet... Ska det var enkelt, eller lite mer "krusidulligt"?
    Men jag tyckte nog trean var finast.

• lönnsjö
    Hammerman1 skrev 2008-11-06 21:31:55 följande:
    Jag har enhälligt beslutat att ni skall välja indbjudningskortet nere till vänster.
    Hahahah Det lutar ju åt det kortet nu
  • lönnsjö
    passionsblomman skrev 2008-11-06 21:47:01 följande:
    Det redje med det krusidulliga &:et! Fin bukett på bilden där i aprikost också!!!
    Tack! Jag älskar den buketten
  • lönnsjö

Vill nu skrev 2008-11-06 21:58:53 följande:

ettan eller trean, beroende på övriga temat på bröllopet... Ska det var enkelt, eller lite mer "krusidulligt"?Men jag tyckte nog trean var finast.
    Vi vill ha ett enkelt bröllop...med mycket kärlek och värme Min m2b ville ha ettan, det är det vi fastnade för från allra första början. Men nu är vi lite osäkra som sagt.
  • car1021

Nummer tre tycker jag var finast.

Svar på tråden Vilket hade ni valt?