Alltså jag var med om typ en likadan grej...
Några tjejer började prata om när jag ska gifta mig och när jag säger datumet, så börjar dom planera "aha ok det blir väl inte samma dag som det finns en annan grej på G och bla bla bla" jag tittar lite undrande på dom och säger inte vet jag.. Och då kollar dom på mig och säger "ja vi e väl bjudna!?" Typ som en självklarhet att dom skulle va det!!!
Lite pinsamt blev det, men jag ba"nejj faktiskt inte att, även om jag vill, så kan jag inte bjuda varenda kotte jag känner, har inte pengarna för det, och vill bara ha dom närmaste där"
Dom blev sura och gick därifrån jasså vi vill inte va dina vänner längre... Även om jag vet att dom inte menade det där sista, men jag blev liksom lessen varför ska folk liksom hålla på så där, det är väl alla egensak vem dom bjuder på sitt bröllop!!!
Sen ignorera dom mig resten av tiden.. Lite lessen kände man sig.. Men men sen bestämde jag mig, jag bryr mig inte, det är väl jag som ska bestämma vem jag vill ha där.. Och inte bjuda alla jag känner, bara för att!!! Många andra som frågat om dom är bjudna, men jag har fått säga nejj för kan inte ha alla där, och vill inte det heller!
Jag har inte heller blivit sur om folk inte bjudit mig, även om jag skulle velat gå och jag känt mig lessen för stunden!
Men jag håller inte på och säger till folk dumma saker för det!
Konstiga människor!
Men säg bara till henne att även om du vill så kan du inte bjuda alla... Låter fint och du får bara hoppas att hon förstår... Lycka till=)