• Grodan12

Lös biljett till barnkarusellen!

Vad gäller förlossning gick det både snabbt och komplikationsfritt för mig, men det är ju inget jag har lust att göra varje vecka. I föräldragruppen var det ett par som haft riktigt långa och jobbiga förlossningar som sen slutade med snitt, men de kunde ändå tänka sig att göra om det. Det var min tröst innan, att många skaffar fler än ett barn.

• Grodan12

Det är nog en bra inställning EA, det löser sig alltid, barnen kommer ut på något sätt och det är ändå svårt att föreställa sig innan hur det är.

• Grodan12

Låter härligt med skidåkning! I år blir det en vecka i Sälen, annars har vi varit i Italien och åkt bla i Canazei, där var det väl någon mer som var?

• Grodan12

Apropå flamingo så gjorde de en enorm träflamingo och satte på väggen i något inredningsprogram på tv, kanske kan vara något om man vill ha en enhetlig flamingostil.

• Grodan12

Det känns som om man borde tröttna snabbt på ett sådant badrum.

• Grodan12

Ja, det är ju bara att lägga sig och rulla sig torr

• Grodan12

Precis, perfekt tillfälle att öva rullteknik!

• Grodan12

Hej alla! Sitter här med en sovande lillgroda i knät och har nu läst ikapp. Låter ju bra att allt var bra med Frullans bebis!
    Apropå känslor när man får upp den nyfödda bebisen på bröstet så kommer jag mest ihåg att jag blev förvånad över att han var varm. Det är ju ganska självklart, men de ser lite blöta och kalla ut.

• Grodan12

AM: skulle också bli lite tveksam till att se ut äldreboende...

• Grodan12

Jo jag är allt lite sugen på Gbg-träffen, men tror inte att jag lyckas lösa det praktiskt denna gång.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!