Kan man ha jättehöga klackar?
Hej på er. Är lite osäker och kort i rocken. Hur höga klackar kan man ha? Hur höga har ni? Jag har oftast högre än 10 centimeter, även till vardags.
Hej på er. Är lite osäker och kort i rocken. Hur höga klackar kan man ha? Hur höga har ni? Jag har oftast högre än 10 centimeter, även till vardags.
så länge du är van vid höga klackar så är det väl inga problem.Höga klackar e riktigt snyggt om man klarar av att gå i dem,själv e jag inget vidare på det :)
Det är väl bara att ha så höga du känner dig bekväm i...
...själv har jag inte gått i mycket till klackar på länge, så vore det bröllop imorgon finge det bli rätt låga. Men höga är snyggt på dem som kan gå i dem utan att "knäa"
Bara du kan gå i dom hela dagen (och dansa i dom om ni ska ha dans) så är det väl inga problem
Jag hade höga ( 8 cm ) men det är högt för mig :)
Så länge det är bekväma skor så funkar det ju fint !
Hade ett par underbara Jimmy Choo....*drömmer mig tillbaka*
Inga problem sa länge du är van och kan ga i dem länge och känna dig bekväm. Jag har i princip alltid klack pa skorna (fran 6cm och uppat), trots att jag är lang, och jag bytte i sista minuten till ett par högre klackar (runt 8cm) och det gick finemangs och jag hade inte ett dugg ont i fötterna. Ta bara inga obekväma skor.