Min möhippa var igår!
Igår kom min möhippa och jag anade absolut ingenting! Morgonen började med att jag prick kl.08.30 väcktes av att ytterdörren slits upp och 9st galningar i rånarluvor och svarta kläder bara rusar in lägenheten, skriker och gapar och hoppar på mig. De första sekunderna innan jag fattade var det var för något har jag nog aldrig varit så rädd förut i hela mitt liv! Min syster Anki som var ansvarig för möhippan hade velat ha med sig en kniv också för att verkligen skrämma skiten ur mig men som tur var lyckades de andra övertala henne till att det räckte som det var. Det är jag glad över för det räckte gott och väl men det de gjorde, jag var nära att få en hjärtattack på allvar!
Sedan var det full fart och jag fick på mig helt vanliga kläder vilket jag givetvis var extremt tacksam för då jag verkligen har förklarat att jag inte vill bli pinsamt utklädd, det är bara inte jag. Ögonbindel fick jag dock på mig direkt sedan ledde de in mig i en skåpbil medan de såklart skrek, hojtade och försökte skrämma mig med att det är tur vi har ditt pass för nu ska vi till paris och liknande! I alla fall så körde vi bara en kort väg tills vi kom till ett café, där fick jag ta av mig ögonbindeln. De hade bokat bord till oss med jätte smarrig frukostbuffé! Sådär satt vi åt i allihopa och hade bara allmänt mysigt.
Men givetvis så var det mer saker som skulle komma och Anki tog upp en pärm där mina såkallade uppdrag för dagen fanns som jag skulle göra för att tjäna ihop min outfit som jag skulle ha ikväll för då skulle vi gå ut.
Alltså jag skrattar när jag skriver detta för de här uppdragen var så jäkla sjuka, roliga och pinsamma så ni anar inte. Jag fick 5st uppdrag som skulle alla vara utförda innan kvällen. Jag fick givetvis straffpoäng ifall jag nämnde ordet möhippa eller på annat sätt visa att det inte var seriösa uppdrag.
Uppdrag1 för att tjäna ihop mina underkläder för kvällen bestod av att jag skulle samla ihop 20st namnunderskrifter genom att säga följande fras ? Hej jag kommer ifrån föreningen ?Vi oskulder över 30? och vi vill legalisera manlig prostitution. Vill ni stöda oss med en namnteckning?? Jag ehöver väl inte gå in närmare på hur sjukt pinsamt och kul detta uppdrag var.
Uppdrag2 för att tjäna ihop min kjol för kvällen bestod av att jag skulle fråga 5 killar om jag kunde få klippa av ett hårstrå från deras ben. Det var nästan löjligt lätt det uppdraget och det fick jag klart på en gång inne på caféet, killarna ställde så gärna upp så!
Uppdrag3 för att tjäna ihop strumpbyxor var att förfölja en person med att stå max 1m bakom honom/henne. Uppdraget var inte utfört förrän personen vände sig om och sa liknade ? ville du nåt eller? (det räckte inte med att bara titta konstigt på mig). När personen sa detta skulle jag säga följande ?Alltså jag har inte haft sex på väldigt, väldigt länge?.
Uppdrag4 för att samla ihop till en top var att samla in ett par herr sockar från någon kille och det var bara godkänt då om sockarna redan satt på killens fötter.
Uppdrag5 för att få ytterkläder för kvällen var att sälja en jätteful älg i trä till någon för 100kr.
Men uppdragen fick vänta lite för nu skulle vi ut och åka igen så ögonbindel på och så satte vi fart. Vi åkte inte särskilt länge här heller utan vi stannade på en parkeringsplats då vi fick vänta för det vi skulle göra skulle inte ta emot oss förrän om en halvtimme. Den halvtimmen ägnade vi allihopa till att dricka mycket starka drinkar i bilen (utom chauffören då givetvis). Här fick jag tillåtelse att ta av ögonbindeln.
Därefter fick jag ögonbindel på igen och jag leddes in i en skum lokal. Där var det sumobrottning som gällde ni vet sådana fula stora dräkter man har på sig och hjälmar. Det var så kul, jag rekommenderar verkligen alla att göra det! Vi var så fula och det är inte lätt att röra sig i den dräkten kan jag lova. Vi gjorde tre set med lite olika sumogrenar och var uppdelade i två lag då. Killen som skötte allt var domare och han var jätterolig och jättebra. Då vi är handbollstjejer allihopa av oss så var det inga tjejiga tag här inte så det var riktig brottning och några rejäla snytningar fick man. Min lillasyster Sofia började blöda lite näsblod till och med! Men alla tyckte att det var sjukt roligt, hur kul som helst fast jäkligt jobbigt var det! Vi hade en liten paus emellan där killen hade dukat upp med lite fika.
När vi var klara så lyckades jag också fixa min första namnteckning till vår såkallade förening som vill legalisera manlig prostitution samt så sålde jag den fula älgen till denna kille som hade sumobrottningen. Men tjejerna sa att jag hade gjort det lite för lätt för mig för killen visste ju faktiskt att det var en möhippa. Därför fick jag ytterligare ett uppdrag vilket bestod av att jag antingen skulle daska till någon i rumpan eller greppa tag i någons rumpa och skrika ?balla balla?.
Nu skulle vi ut och åka igen och det blev till trollhättan Överby köpcenter där jag skulle få chansen att utföra alla mina uppdrag. Jag började med namnunderteckningarna dvs. uppdrag1 eftersom det var pinsammast och jobbigast att göra. Det var lite trögstartat men många skrev på främst unga killar vilket var mina förstahandsval.
Men detta var också för lätt tyckte tjejerna så de sa att jag fick välja vem jag skulle fråga upp till 10pers, resten fick de bestämma. Detta blev helt klart svårare då tjejerna givetvis valde äldre tanter och gubbar och gärna barnfamiljer också. Dock så drog jag gränsen för att dra den långa pinsamma ramsan om barn fanns i närheten och skulle höra, herregud vill ju inte ge barn men för livet liksom?
Det gick i alla fall ganska bra och eftersom jag fick dricka vin hela tiden så blev jag snabbt varm i kläderna. Om det gick lite illa så hoppade tjejerna in och hjälpte mig med att dra argument för hur viktigt det är med manlig prostitution och andra löjligheter. Kul var det men gud vad pinsamt! De flesta fattade att de var något och var väldigt för och ville skriva på.
Däremot får jag säga att jag faktiskt är besviken på tjejer med medelålder 17-40år. De var riktigt otrevliga och blev skitsura och det var inte många av dem som ville skriva på fast jag är övertygad om att de fattade att det rörde sig om ett skämt. Jag stod ju liksom och skrattade när jag drog ramsan plus att 9st asgarvande tjejer med filmkamera stod bakom mig. Det bästa var nog när en tant på 80år sa med glimten i ögat att hon givetvis stödde vår förening och självklart skrev på!
Sedan var det dags för förföljerska uppdraget vilket är det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Jag skulle som sagt förfölja en person och jag valde en snygg kille i 25årsåldern. Så jag började förfölja honom. Vid det här laget var jag inte spiknykter direkt heller så jag fick verkligen anstränga mig för att inte skratta ihjäl mig. Killen fattade direkt att det var något såklart med tittade bara över axeln flera gånger men sa inget vilket han var tvungen att göra .
Jag tror att jag förföljde honom i typ 5minuter tills han kom in på expert där han jobbade och jag var nära att följa med honom in på kontoret. Då äntligen sa han något vilket var ?vad är det med dig?. Då sa jag det jag skulle att "jag har inte haft sex med någon på väldigt, väldigt länge". ?Det förstår jag? sa han och hela butiken med personal, kunder och mina tjejer bara låg på golvet och skrattade så tårarna rann. Ni förstår inte hur kul detta var, men allt är filmat så jag ska lägga upp filmen på vår hemsida sedan så får ni se. Sedan lyckades jag få hans sockar också vilket han gärna gav mig!
Därefter var det dags för lunch och det var jättemysigt. Sedan fick jag en hundring av tjejerna att shoppa outfit för och jag köpte en jättefin cardigan på gina tricot. Nu var jag nästan klar med alla uppdrag, jag hade bara dask-i-rumpan uppdraget kvar.
Det stod några tjejer inne i köpcentrumet som gjorde reklam för wiifit nitendo som är ett slags spel med aktiviteter man gör på en platta. Självklart valde tjejerna att jag skulle daska till en av dessa tjejer. Vid det här laget var vi ganska kända på Överby och vi hade stor publik med oss. Så jag gick fram till tjejerna och sa att jag gärna ville testa viifit. Det fick jag så gärna sa en av tjejerna en söt mörhårig tjej. Publiken växte för alla fattade att det var något som skulle hända. Så jag ställde mig och skulle göra en yoga övning och precis innan jag gjorde den sa jag ?jag är ledsen men jag måste göra detta? och så daskade jag till henne. Alla skrattade även hon. Jag förklarade att jag var tvungen och att det var möhippa och förlåt så mycket men hon bara log och sa att det var lugnt, hon hade bara blivit lite förvånad. Sedan fick jag en flaska av henne som tack.
Innan vi åkte sa tjejerna att jag måste ta tag i någons rumpa och skrika ?balla balla? också. Jag tog tag i första bästa person vilket var en annan tjej och bad så hemskt mycket om ursäkt efteråt. Hon var en av dem i publiken så hon bara skrattade och sa: ?det är absolut ingen fara, jag är bara glad att det inte var en kille som gjorde det!?
Nu var jag klar med alla uppdrag så vi skrattade gott och åkte vidare till Vänersborg. Där hade tjejerna bokat en privat spa-avdelning med bubbelbad och bastu- vi hade den i 3h, helt ensamma var vi och det var jättelyxigt och mysigt! Vi drack skumpa, åt lite nötter och pratade om allt möjligt. Jätteroligt och mysigt var det, det var jättegott att hinna få lite egentid och prata med alla mina underbara tjejer.
Efter detta var klockan nästan 19.00 så vi åkte direkt hem till min lägenhet i Uddevalla där alla gjorde sig i ordning för utekvällen. Vi var verkligen på topp allihopa, jätteglada och högljudda och drack, spelade musik, sjöng och dansade. Vi åt lite lasagne som min storasyster Tanya hade gjort, jättegott och välbehövligt!
Förfesten flöt på och jag anade inte alls att det kanske skulle komma mer. Men det gjorde det såklart så vid 22.00 ringer det på dörren och två snygga killar (som känner min syster Anki) kommer in i lägenheten, sätter på mig handklovar, tvingar ner mig på en stol, drar på en ösig partylåt och börjar dansa och strippa för mig. Det var underbart sjukt roligt! De fick göra ett extranummer för de var så jäkla bra, helt underbara som ställde upp på detta!
Sedan var det dags att gå ut och jag fick vara jättefin i snygg klänning och sminkad, dock var jag tvungen att ha på mig en hemsk cerise cardigan med väldigtstora pushärmar. Sedan gick vi till Mårtens och tjejerna bjöd mig på allt jag ville ha i baren. Där mötte vi även upp min älskade pojkvän och tjejernas pojkvänner. Sedan hade vi hur kul som helst, vid 03.00 gick jag, min karl och en kompis hem till oss och åt lite mer lasagne och pratade om dagen som varit som givetvis var så lyckad den bara kunde bli. Sedan somnade jag som en stock.
Helt klart den absolut bästa möhippan jag kunde tänka mig! Bilder och film kommer att läggas upp senare i helgen på vår hemsida så missa inte att besöka den.
drottz.weddingannouncer.com/
Kram till er alla från en mycket lycklig trampetroll