• scottishwife

Adventskalender till min man

halloj alla ni smarta tjejer
    vad ska jag stoppa i min mans adventskalender, tänkte att han skulle få ett litet paket varje dag fram till jul. det får inte kosta för mycket men skulle behöva några roliga ideer

kommer att bli
    choklad, kalsonger, strumpor, dvd, någon leksak, kanske ett privat presentkort på en massage och en middag, alltså att jag lagar vad han vill och han får en massage av mig

• Svar på tråden Adventskalender till min man
  • Robina67

Vilken toppenrolig idé!!
    Som sagt det brukar ju vara till barnen annars, men varför inte dela glädjen o spänningen med ens man nu oxå???

• Im yours

Hej! Jag har oxå gjort det här till mina barn. Men varför inte göra det till honom. Jag tar åt mig av de mängder med förslag som finns i denna tråd. Tack!!

• Tx2

Glöm inte att han skall göra en till dig oxå Det är därför vi tar varannan dag.

• anja1661

åhh detta ska ajg absolut införa hemma hos oss!!
    tar nog en vecka var så man kan ha ett tema som någon skrev om...
    hmm...åh vill börja redan nu!!!

• dfk

Häftigt! Har aldrig gjort så till min man, också bara gjort till barnen.

• scottishwife

vad roligt att så många ändå hittade hit oach tack för alla tips och ideer, så här långt har jag kommit nu, var ute och shoppade en del igår och hittade jättefina kalsonger och strumpor

1. Badbomb
    2. Tuggummi
    3. Tutt godis (hittade i en skämt affär)
    4. Isskrapa
    5. Trisslott
    6. Choklad
    7. Presentkort Middag
    8. Duschtvål
    9. Lukta gott i bilen
    10. Kalsong
    11.
    12.
    13. Choklad
    14. Presentkort Massage
    15. Deoderant
    16. DVD
    17. Kama Sutra (en rolig inte den riktiga)
    18.
    19. Strumpor
    20. Choklad
    21.
    22. DVD
    23. Flaska vin
    24. T-shirt

som ni ser så har jag 4 hål så lite fler bra tips, även om min man är från storbrittanien så är han ingen stor tedrickare och han läser inte heller, ska vara en bra biografi i så fall. foto kommer han att få på fars dag. mera tips, kom igen tjejer och om det är några killar där ute som läser detta, vad skulle ni vilja ha och som inte kostar för mycket

• passionsblomman

Mössa

Vantar

(usch, jag är frusen idag!)

Kortlek

Yatzy

Ngt som du lovar att ha på dig en särskild kväll Typ trosor...

Presentkort på att gå och bowla eller ngt med dig eller varför inte med en killkompis?

• scottishwife

perfekt, en ny mössa med matchande halsduk och ett par vantar, det blir ju jätte bra, yatzy och kortlek har vi men kanske ett nytt spel, behöver ju bara vara ett litet

här har det varit kallt också, igår hade vi frost här i england och jag komemr inte ihåg att det brukar vara frost så tidigt men men allt förändras

• passionsblomman

Igår hade bildörren frusit fast så det knappt gick att få upp den och det är visst värsta snöovädret över delar av Sverige ikväll. Här stormar det och spöregnar.
    Jag gillar höst, och vinter också, men det här...

• propp

Jag snodde de flesta idéerna från den här tråden och så här ser min inköpslista ut:

1. Trisslott
    2. Deo
    3. Strumpa
    4. Tandborste
    5. Praliner
    6. Tipskupong
    7. Isskrapa
    8. Kalsong
    9. Lakritsgodis
    10. Strumpa
    11. Flasköppnare
    12. Biobiljett
    13. Finare ölsort
    14. Chokladansiktsmask
    15. Ficklampa
    16. Espressokaffe
    17. JOKER! Trosor?
    18. Kex
    19.Ost
    20. Massageolja
    21. Tidning
    22. Flaska vin
    23. Kalender med bilder från bröllopet
    24. Fotobok från bröllopet

• gottelina

Vilken superidé. En liten lapp med en kärleksförklaring kunde kanske vara något?

• scottishwife

jag bor i england så här har jag aldrig varit med om att bildörren har frusit fast men det var frost i onsdags morse när jag vaknade.

har följt med på aftonbladets hemsida att det varit snökaos hemma som vanligt. det är ju samma sak varje år och alla blir så förvånade när första snön kommer och det blir halt ute.

här vågar de knappt ut och köra om det fryser på

Svar på tråden Adventskalender till min man