• anna 72

Jippi!!

Har nu äntligen ringt och frågat våran präst om han ville viga oss på en så konstig tid. Vi ville viga oss kl 05.30 innan vi åker på en resa i 3 veckor.Och han gick med på det...Vi ska bara ha våra barn som vittnen och de ska inte veta om det innan utan på väg till flygplatsen så åker vi via kyrkan... Ska bli jätte mysigt och spännande...Kram

• Svar på tråden Jippi!!
  • nena85

Fasen vad roligt.
    Surprise blir det för barnen då.
    GRATTIS....

• passionsblomman

Så då menar du att alla vi andra inte behövs då *spärrar upp ögonen och ser förnärmad ut* Vi hade ju värsta upplägget...

Grattis! Vad kul att det ordnade sig!!!

• MulleNuh

Va roligt!!! Kul med nåt lite udda!

Men får alltså barn vara vittnen? Trodde man måste vara 18 år? Iofs vet jag ju inte hur gamla era barn är!

• anna 72

Det hade väl varit jätte kul om ni ville va med ......haha...
    Barnen är under 18 och det vet prästen men det är nog ok då för han sa inget annat iallafall....

• MyochErlend

så kul påhitt!!
    Grattis:D
    när ska detta gå av stapeln??

Berätta gärna om barnens reaktioner sen..skulle vara kul att höra :D

• anna 72

Det blir i feb....kommer med mer detaljer efter det....
    Det enda negativa är att ingen vet om något så det finns ju ingen att prata med om det....

• MulleNuh

tur att BT finns då!

anna 72 skrev 2008-10-25 20:50:43 följande:

Det blir i feb....kommer med mer detaljer efter det....Det enda negativa är att ingen vet om något så det finns ju ingen att prata med om det....
  • Piggelinlover

anna 72 skrev 2008-10-25 11:32:18 följande:

Det hade väl varit jätte kul om ni ville va med ......haha...Barnen är under 18 och det vet prästen men det är nog ok då för han sa inget annat iallafall....
    Vill verkligen inte vara ngn glädjedödare lr så,
    men kolla för säkerthetsskull upp så att barnen kan vara vittnen...

Gud vad kul med en tdigt bröllop och sedan dirket till flyget....
    grattis..
  • allehanda

piggelinlover
    kanske är det så(med all säkerhet)att vaktmästare och kanske en musiker skall jobba då också och de är bra vittne.På min arbetsplats så SKALL en vaktmästare från församlingen alltid närvara vid förrättningar i kyrkan pga brandsäkerhet,rånrisk och för att göra mitt jobb!Vi ställer upp som vittne, passar ibland barn,fixar och donar i största allmänhet.

anna 72 Lycka till och kul att det gick att fixa utan oss andra!!

• anna 72

Prästen vet ju hur gamla våra barn är och att de ska vara vittnen...hoppas att han säger till annars...
    Kanske att mina föräldrar ska köra oss ner till flyget och då får de vara vittnen....mamma kommer väl att svimma i sådana fall när vi åker via kyrkan...haha...

Svar på tråden Jippi!!