Ca pris för blommor???
Har sett några "floristtrådar" här men när man behöver en så hittar man dem inte
Vad har du fått betala för din brud och tärnbukett samt till bestman och brudgumm? (på ett ungefär)
Tack...
Har sett några "floristtrådar" här men när man behöver en så hittar man dem inte
Vad har du fått betala för din brud och tärnbukett samt till bestman och brudgumm? (på ett ungefär)
Tack...
Jag har hört att den handelsträdgård som ligger typ 5 km från oss är duktiga. Så jag tänker ta mig dit och prata lite med dem nu i november. Jag vet att det är i god tid, men det känns bättre att redan nu hitta en florist som jag känner att jag kan lita på. Då släpper stressen för buketten oxå.
Skulle det inte fungera på handelsträdgården så finns det två florister typ 1 mil härifrån, så det känns som man iallafall har en sprtslig chans att sponsra de lokala förmågorna.
mm jag vet inte men jag ska ha det som bordsdekoration iaf om vi gifter os på våren
Vi betalade 1260:- för min helt underbara bukett, 2 st näbb/tärnbuketter och ett coursage på Törnrosa i Gbg. De var intresserade, lyhörda, trevliga och buketterna blev mkt finare än jag hoppats på tom.
Det ska jag tänka på.. Att handla alla slags blommor hos henne!! Det är så lätt att man glömmer bort...
Passionsblomman: Jag måste få fråga lite OT.. Tror du att det går att ha hjärtan på tråd på borden och går det att få tag på hos en vanlig blomsterhandlare?