• MilosM­amma
    Äldre 22 Oct 09:25
    3773 visningar
    31 svar
    31
    3773

    Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!

    Själv letar jag efter en stenhård PT (Personlig Tränare) men dom var svåra att hitta, snygg bör han ju vara med så motivationen blir den bästa ;)

    Så då blir det att köra på egen hand, Jag tänkte dra igång med GI igen, körde det 2 veckor för ett tag sen o tappa 6 kilo.

    Nu ska jag ner helst 25 kilo tills Augusti nästa år då vi gifter oss och jag ligger på min Matchvikt igen.

    Är dert Några fler där ute som har bestämt sej att nu jävlar annama ska vi ner till bröllopet nästa år.
    Vi kan ju dela med oss av recept om man kör samma..

  • Svar på tråden Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!
  • fröken sjunfo­rs
    Äldre 22 Oct 09:39
    #1

    Halloj Jag vill ner 15 kg ungefär.. Men jag är så grymt dålig på att laga mat, så jag tar gäärna emot lätta recept.. Ska gå med i VV igen, och börja tänka på vad man äter. Det värsta är att jag är ALLT! Läsk-godis-chips-och kakoman! Såå himla jobbigt

  • Pentan
    Äldre 22 Oct 09:43
    #2

    Japp! Här är det satani gatan dags för en förändring!!

    Det bästa av allt är att jag redan börjat!
    Går på VLCD måltidsersättningar, cambridekuren. Har redan gått ned 7 kg, från 104 till 97 kg. Ska ned till 80 kg.

  • SaraPa­yam
    Äldre 22 Oct 09:46
    #3

    Jag lägger in mig här med. Jag har 13 kg kvar, har gått ner 16 hittills :) Men de här sista kg är såååå sega,....

    Jag köra två träningspass om dagen & hoppas att jag ska kunna komma till min normal vikt tills bröllopet :) Sen äter jag efter tallriksmodellen & inget socker eller fett (lite fett blir det ju alltid)

    Just nu ligger jag på latsida pga öron inflammation :(

  • MilosM­amma
    Äldre 22 Oct 09:46
    #4

    Ohh vad härligt att jag inte är ensammen, min last är choklad o läsk, kakor äter ja inte inte chips eller sånt heller.

    Jag har massa lätta bra GI recept som gör Under! Jag åt o åt o åt hela dagarna o kilona bara rasade. sånt e kul men så tappar man orken o laga mat jämt =)

    Ett bra o snabbt recept är:

    Koka upp broccoli i 3 min
    Skiva bacon o stek, när dom e klara häll i lite vatten från broccolin hos baconen o sen i med creme freiche (stavas?) låt det puttra ijhop o sen servera, det är Muma.

    eller

    1 tomat var.
    Stek köttfärd.
    Skär av ett lock på tomaten och gröp sedan ur den, alla tomatresterna lägger du i köttfärsen.
    Häll i en burk Keso i köttfärdsen så allt blandas, häll i köttfärsen i tomaterna, på med en ostskiva och in i ugnen i ett par minuter.
    Supergott.

  • MilosM­amma
    Äldre 22 Oct 09:47
    #5
    SaraPayam skrev 2008-10-22 09:46:50 följande:
    Jag lägger in mig här med. Jag har 13 kg kvar, har gått ner 16 hittills :) Men de här sista kg är såååå sega,....Jag köra två träningspass om dagen & hoppas att jag ska kunna komma till min normal vikt tills bröllopet :) Sen äter jag efter tallriksmodellen & inget socker eller fett (lite fett blir det ju alltid)Just nu ligger jag på latsida pga öron inflammation :(
    :O:O:O VAD har du gjort för o gå ner såå mycket? =)
  • MilosM­amma
    Äldre 22 Oct 09:48
    #6
    Pentan skrev 2008-10-22 09:43:45 följande:
    Japp! Här är det satani gatan dags för en förändring!!Det bästa av allt är att jag redan börjat!Går på VLCD måltidsersättningar, cambridekuren. Har redan gått ned 7 kg, från 104 till 97 kg. Ska ned till 80 kg.
    Oh vad härligt, då e de bara o gasa på eller prova ett par byxor som blir förstora sånt ger kickar tycker jag =)
  • SaraPa­yam
    Äldre 22 Oct 09:50
    #7
    MilosMamma skrev 2008-10-22 09:47:36 följande:
    :O:O:O VAD har du gjort för o gå ner såå mycket? =)
    Jag har ändrat om hela min kost. Jag äter mycket mer grönsaker & frukt än vad jag gjorde innan, jag håller mig till en portion :) Jag äter inte skräpmat, sötsaker, fett längre. Sen så rör jag mycket mer på mig än vad jag gjorde innan :)

    Nu när det har blivit svårare att gå ner de sista 13kg så har jag lagt dig mera träning ca 2,5-3 timmar per dag. För jag känner att det inte finns så mycket mer som jag kan ändra med maten :)
  • MilosM­amma
    Äldre 22 Oct 09:52
    #8
    SaraPayam skrev 2008-10-22 09:50:43 följande:
    Jag har ändrat om hela min kost. Jag äter mycket mer grönsaker & frukt än vad jag gjorde innan, jag håller mig till en portion :) Jag äter inte skräpmat, sötsaker, fett längre. Sen så rör jag mycket mer på mig än vad jag gjorde innan :) Nu när det har blivit svårare att gå ner de sista 13kg så har jag lagt dig mera träning ca 2,5-3 timmar per dag. För jag känner att det inte finns så mycket mer som jag kan ändra med maten :)
    Oh vad härligt o kunna lägga tid på sin träning, de kunde jag förut....
    Men nu ska jag o Milo ut o gå (hans lilla ankomst som drog med sej 30 KIlo, fast nu har jag 10 kilo till min vikt jag hade när jag vart med barn och 20 till min vikt då jag kommer i alla mina kläder igen =))
  • SaraPa­yam
    Äldre 22 Oct 09:55
    #9
    MilosMamma skrev 2008-10-22 09:52:34 följande:
    Oh vad härligt o kunna lägga tid på sin träning, de kunde jag förut....Men nu ska jag o Milo ut o gå (hans lilla ankomst som drog med sej 30 KIlo, fast nu har jag 10 kilo till min vikt jag hade när jag vart med barn och 20 till min vikt då jag kommer i alla mina kläder igen =))
    Jag delar upp det, jag går upp kl 06 för att hinna träna innan man ska iväg till skolan & sen tränar jag på kvällen med :)Man får ju planera inte det i minsta detalj för att hinna med & plugga med :)

    Härligt att komma ut :) Det är ju jättefint väder idag :) Har du någon plan hur du ska lägga upp din viktnedgång?
  • brud08­0808
    Äldre 22 Oct 10:18
    #10

    Jag sällskapar gäna, vill ner 20-25kilo, förmodat bröllop sep 09.

Svar på tråden Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!