fria
är det många tjejer som friar min sambo är så seg jag får sköta det själv tips på hur man ska göra tack
är det många tjejer som friar min sambo är så seg jag får sköta det själv tips på hur man ska göra tack
Jag friade på skottdagen och fick det preic så romantiskt som jag ville ha det
Lycka till...
Puffar den här tråden lite. Tror nog jag bestämt mig idag för att fria innan året är slut!
smultron - Har du friat nu?
När det är dags att fria så är det jag som fixar den saken. Stackars sambon har i pincip bett mig om det, han är nog rädd att inte leva upp till förväntingar/göra fel o så. Så jag fixar frieriet och det är så jag vill ha det :)
Jag friade en torsdagkväll bredvid diskmaskinen
Det är nog inte så mycker hur man gör det, som att man gör det. Skulle jag göra om det skulle jag nog välja en mer romantisk situation, men jag skulle iaf inte ha ringarna klara. Dem tycker jag man ska välja tillsammans
Är man för blyg för att fråga rakt ut kan man alltid skriva ett kort och slå in i ett fint paket.
Vi har lixom kommit överens tillsammans att vi ska gifta oss.. Men det är ju lite tråkigt att han inte har frågat. Friat på "riktigt". Men jag funderar på att göra en kupp och fria vid tolvslaget ny nyårsafton eller nåt (gifter oss 14 feb).
Får se om jag vågar..