• Troll1

Hur känner ni er, alla nygifta?

Själv är jag såklart glad såhär tre v efter det härliga bröllopet, men känner mig lite tom och trött. Nästan nedstämd... Är det vanligt?

Hur känner NI er efter bröllopet? Har allt planerande och den stora dagen påverkat er?

Berätta!

• Svar på tråden Hur känner ni er, alla nygifta?
  • Ore

Kände mig litet trött, men inte tom eller nedstämd. Var snarare litet skönt att det var över, och att det blev så bra.

Däremot kom vi strax innan bröllopet in i något slags "lyckorus i stil med att vara nykära", vilket jag inte hade räknat med men det har varit jättekul! Hoppas det håller i sig lääääänge...

• junikul08

Gifte mig i juni, och såhär efter fyra månader så känns det väldigt bra generellt sett, men visst har det funnits stunder då jag saknat bröllopet och allt som haft med det att göra! Speciellt när tackkorten var klara, då kändes det lite tomt. Jag kollar fortfarande på bröllopsfotona flera gånger i veckan, och vi har inte sett videofilmen än, för att liksom spara lite och låta minnena få vara opåverkade.

Jag känner mig väldigt kär och väldigt nära min man, men vardagslivet i sig är ju precis som innan bröllopet naturligtvis!

• Hofsan

Vi har sett vår film säkert 4-5 ggr redan(gifte oss i aug)
    och jag kan inte slita mig från Bt
    Kollar mycket på foton, scrapbookar mycket osv.
    Sen har vi vår Thailandresa kvar som vi ser fram emot i januari(vi var "bara" på Mallorca efter bröllopet men det var sååå skönt)men jag saknar allt planerande och pysslande.

• Lajsan

Tittade precis på vår film från bröllopet 16 augusti och får så många känslor tillbaka, är så glad att vi har filmen. Jag har tittat på den 5 ggr hittils för visst känns det tomt nu när allt är över....

• Troll1

Tack för att ni berättar om hur det känns för er.
    Har inte tittat på filmen ännu...

• Rosenpetunia

Här ler livet sitt bredaste leende
    Ingen tomhet och trötthet utan glädje, enorm glädje!
    Dagen var precis som vi nånsin önskat, helt magisk. Vi tittar på foton och på filmen ofta, ofta. Pratar om allt omtumlande som hände den stora dagen.
    Planerar fortfarande vår bröllopsresa med stor entusiasm och njuter av att vara man & hustru.

Önskar er alla en mysig höst och en riktigt skön helg, ta väl hand om er och om er kärlek!

• bridesilly

Jag/vi är glada att 9 augustidagen gick så bra, inga större missöden och att allting blev så lyckat och framförallt så FINT

Håller fortfarande på med alla fotoalbum och mitt scrapbookalbum

Resan var underbar så den ser vi också tillbaka på med glädje och drömmer om att åka tillbaka dit nångång (cypern)

Ska ärligt säga att om jag inte hade min kommande flytt till en större lägenhet i december att planera och dona med så hade det nog kännts lite tomt efter bröllopet ändå. Planeringsåret var så himla kul ihop med min man. Han var delaktig i allt och vi var på 3 bröllopsmässor under året för att få inspiration och tips. Saknar förväntan och rolig planering.

• Augustibruden 2008

Hej på er,

gifte mig 30/8 o dagen blev super.

Ska till fotografen imorn söndag o hämta bilderna,cd skiva + en canvastavla.
    Sååå kul att få se dem!!

Men känner att jag saknar planeringen, även om det var mkt runt om kring bröllopet o stress osv. så känns saknaden ändå.

Det var VERKLIGEN såååå super att åka på bröllopsresa 2 dagar efter bröllopet!!

Får se om jag kan tipsa mina vänner som ska gifta sig nästa år...

• bridesilly

Håller med till fullo om att det var helt kanon att åka på bröllopsresa två dagar efter bröllopet. Man hinner inte komma ut den lyckoruskänslan som bröllopet ger och man hinner heller inte tillbaka till vardagen. Helt perfekt

• Tooticki

Vi firar 6 månader som gifta imorgon och vi är lika kära och lyckliga som tidigare. Vår bröllopsdag var fantastisk, allt vi kunnat önska oss och mer därtill. Vi var dock glada när den var över och vi gick in i nästa fas av vårt liv tillsammans, att leva som man och hustru. Om en vecka åker vi på bröllopsresa till Sydamerika, vi tog dock en weekendresa direkt efter bröllopet, vilket ska bl underbart! Nej, jag känner mig inte tom och nedstämd, jag känner mig lycklig och uppfylld!

Svar på tråden Hur känner ni er, alla nygifta?