• wildalila

möhippa bus....

oooohhh nu har min såkallade vänner satt igång. Fler ggr om dagen skickar de sms till mig med fåniga kommentarer som.. "är du påkläd ordentligt?" " Är du redo, man vet aldrig när det händer" " va det höjder som vi sa?" bla. Blir lite nyfiken faktiskt!

Idag satte de igång med rikigt jävelstyg. Killens syrra dykte upp och sa att jag skulle klä på mig ordentligt. Nevöst sprang jag och gjorde som hon sa. Hon stod hela tiden och ropa att jag skulle skynda mig.
    Välpåkläd in i bilen. Tog bilen mot IKEA kungenskurva. Hon körde in på parkeringen och sedan parkerade. Hon sa att du ska vi ta en sväng. In på IKEA, hon tyckte vi skulle köpa kuddar. Iväg och hämtade två kuddar och sedan tyckte hon att vi behövde fika.
    Lite fika och sedan till kassan. Jag fatttade nada. Men flera ggr sa jag att det var ngt som inte stämde.
    Efter vi hade betalat så gick vi igen till bilen. Hon började sedan köra emot älvsjö. Väl framme gick vi ur bilen la in pengar i aotumaten. Upp till tåget och sedan in till pendeln. Där stannade hon, tog fram mobilen ovh tog kort på mig och sedan sa hon att jag skulle ha en trevlig resa hem. HON DUMPADE MIG DÄR!!!!!!!!!!!

Fan ta dem altså.......

• Svar på tråden möhippa bus....
  • wildalila

japppppssss. så kommer de hålla på nu ett tag.. fan ta dem...

Svar på tråden möhippa bus....