• Hedde

Picknick - Brudträff i juli

Mycket träffar nu, men jag vill även att man ska ha en picknick träff, för det har varit andra bt:are som haft det, dock inte i sthlm, jag tycker det vore kul. Tänkte då har den i juli, jag vet att många kanske inte kan då, men sånt är livet. Kanske den 4 juli eller så och hoppas på fint väder och man får ta med sig det man vill ha. Hoppas det är nån som nappar. Den som gör det kan väl maila mig på rosemary@chello.se

Kram Hedde/Rosemary

• Svar på tråden Picknick - Brudträff i juli
  • Lill Anna  8/7-04

Skulle vara kul om det blev en vecka senare.. Jag är nämligen i Stockholm då. (bor annars i norrland)..

• Åsagåsa 5/7

Jo, jag gifter mig ju dagen efter så den fjärde är _lite_ olämplig för mig *fniss*

Veckan efter skulle kanske funka för mig, då jag har ledigt från jobbet. Om vi inte åker på en halvspontan lillsemester innan den "riktiga" smekmånaden i augusti.

• Charling

Jag skulle gärna komma och ta solglasögonen på, men den veckan är jag bortrest! Jag tror det blir fler tillfällen... Ha så skoj, hoppas ni blir många!

• Hedde

Men så fall så kanske vi kan ta den den 11 juli istället i så fall? måtte det bara vara fint väder då.

Hedde/Rosemary

flyttar upp

• solbruden

Kan tyvärr inte förrän sista veckan i Juli eftersom jag ska åka på bröllopsresa.

• Lill Anna  8/7-04

11 skulle nog passa mig bättre..

• Åsagåsa 5/7

Vilka är med då? Jag hänger gärna på den 11/7!

Vart? Hur? och allt sånt!

• Jo 26/7

Jag har följt med här ett tag utan att komma mig för att skriva, men nu är det dags...

Jag kommer gärna den 11 juli.

• Charling

På dagen den 11:te följer jag gärna med, ska jobba sen på natten så då är det bra med lite picknick innan!

• Charling

På dagen den 11:te följer jag gärna med, ska jobba sen på natten så då är det bra med lite picknick innan!

• Hedde

Hej tjejer. Jag har funderat på det här och jag hoppas verkligen det blir fint väder. Jag tror att det är trevligast att sitta någonstans på djurgården, däremot är jag inte så hemma där, men vi kan väl mötas utanför Gröna Lund vid 13:00, så ska jag höra med min fästman om nån bra plats. Jag själv kommer ta båten från slussen till gröna lund.
    Hedde/Rosemary

• Jo 26/7

Jag kan tyvärr inte följa med.... jobbar och kan inte sluta så tidigt. Tråkigt, men det får bli en annan gång.

Hoppas ni får trevligt!

• Bebbe

Kommer jättegärna med! Har inte kunnat någon av de andra gångerna.

• Hedde

Hej Tjejer!

Jag undrar om ni skulle kunna tänka er att vi har vår lilla picknick inne på skansen, bra om vi behöver ta skydd också för regnet. Sist jag var där tror jag att inträde kostade 60:-, det tror jag väl att alla har råd till. Sen för er som kommer att komma vill jag gärna ha ett mail ifrån så jag vet ungefär hur många vi blir. Min mailadress är rosemary@chello.se

Kram Hedde/Rosemary

• Jo 26/7

Jag arbetar vanlig kontorstid, kan kanske komma ifrån vid 15.00. Vid 15.30-16.00 skulle jag kunna komma. Hur länge tror ni att ni är kvar? Kan ni lägga det lite senare, om det går för er andra? Det vore ju roligt att vara med.

• Hedde

för min del går det bra att senareläggare den, men jag vet inte om de andra tjejerna är online för att se det.
    Jag ska försöka ta picknicken på skansen, ifall du vill komma senare, maila mig på rosemary@chello.se så ger jag dig mitt mobilnummer ifall du kontakta mig inne på skansen, om de andra tjejerna går med på det

Rosemary

• Majsan80

Är Skansen spikat?
    Vore det inte trevligt med Vita Bergsparken? Det är så lugnt och fridfullt där...

• Fru Åsagåsa

Jag kan inte komma! Vi blev bortbjudna på middag till en väninna till svärmor hastigt och lustigt, och eftersom det betyder att vi blir utan svärmor (som bor hemma hos oss sedan bröllopet) under helgen så var det ett klart lovvärt syfte... :)

Jag får vika ned mig denna gång oxå :(

Svar på tråden Picknick - Brudträff i juli