• emli83

Tips!

Hej,
    Har en kompis som ska gifta sig nästa sommar. Är det någon som vet ifall det finns någon "regel" på hur lång tid innan bröloppet möhippan får vara? Tar gärna emot tips om roliga saker man kan göra, inte bara vanliga tråkiga gå på spa, spela in skiva osv...
    MVH Emelie.

• Svar på tråden Tips!
  • JBB

Det finns nog ingen regel när möhippan skall vara, ta det datumet som passar den blivande bruden bäst.
    Ja varför inte paintball? det skulle i alla fall jag vilja köra på min möhippa. Hur är den blivande bruden som person?

• Hofsan

Svårt att veta vad du tycker e roligt/tråkigt... Själv älskar jag spa, sjunga osv. Fick själv spela in en skiva och det var det roligaste jag varit med om. Vi garvade ihjäl oss!
    Vi var på choklad o vinprovning, och laserdoom, brottning i sumodräkter osv.
    En kompis fick dreja och då var det inte en kruka hon skulle dreja utan hennes blivandes snopp
    Det finns ingen regel på hur lång tid innan man kan ha en möhippa. Ju senare man har det desto lättare är det att lista ut när det blir.

• emli83

Här va det snabba svar! Tack! Ja, det finns ju himla mycket kul att göra. Det gäller bara att komma på vad som skulle passa henne bäst. Som person är hon framåt och aktiv, gillar att synas, men ändå lugn- ingen festprisse. Inte en sådan där som man häller i en massa sprit på en möhippa iaf.

• mab26

Ta inte sista helgen innan bröllopet bara... Vet en som fick det, o hon hade ju inget annat att tänka på just då liksom...

Svar på tråden Tips!