• EllaMa

Då var det dags!

Nu har jag blivit friad till och vi har börjat prata om bröllop. Vi ska inte bestämma datum förrän jag har gått ner till 80..de är alltså väldigt långt tid kvar. då de är 20kg. =)

Men jag funderar på en sak..självklart tänker ja ju då mycke redan på klänningen, och om vi ska ha tema röd vitt...då hade jag ju velat ha en röd brudklänning....men inte vill jag att tärnorna ska ha vita..så det kanske är smartare att ta tre färger...Jag har planerat väldigt mycke..vi ska bjuda alla vänner och släkt så vi blir ca 50st..vi ska ha kyrkbröllop, hyra lokal för fest där barn är välkomna. mat och tårta vet vi vad vi ska ha. inbjudningskort och andra kort ska jag göra själv..

• Svar på tråden Då var det dags!
  • agtiwi

Grattis! Alternativet angående klädsel är ju att du har en vit brudklänning med rött i och tärnorna har röda klänningar. Här är ett exempel: www.brudix.se/rebecca-p-346.html
    Det var den jag hittade nu, men vet att det finns de som är ännu vackrare med ännu mer rött i!

• EllaMa

tack! ja iförsig..så kan man ju också göra..är inte ens säker på om ja ska ha tärnor..

• MulleNuh

Skulle PRECIS föreslå samma sak!

Jag ska ha en vit/benvit klänning med vinrött band runt midjan och ha röda blommor i buketten och min tärna ska ha samma röda färg på sin klänning som jag har på bandet.

Grattis TS!!!

Säg till om du vill ha tips och peppning för din viktnedgång!

agtiwi skrev 2008-10-14 10:51:03 följande:
    Grattis! Alternativet angående klädsel är ju att du har en vit brudklänning med rött i och tärnorna har röda klänningar. Här är ett exempel: www.brudix.se/rebecca-p-346.htmlDet var den jag hittade nu, men vet att det finns de som är ännu vackrare med ännu mer rött i!
  • Fenixx

jag tycker du absolut ska satsa på en röd klänning om det är det du vill ha! har sett många fina.
    enklast är ju isåfall att ni väljer färgtema med 3 färger(ganska vanligt) så kan dina tärnor isåfall ha den 3e färgen om du ändå vill ha med vitt i det hela.

• LillEm

Grattis!
    Om du vill ha en röd klänning så ska du självklart ha det, låter supersnyggt .
    Lycka till med planeringen.
    / LillEm

Svar på tråden Då var det dags!