Karlstadbrudar!! Del 4
Här hänger vi blivande brudar och redan blivna fruar som finns i Karlstadtrakten. Vi byter idéer och tips och pratar om lite allt möjligt.
Här hänger vi blivande brudar och redan blivna fruar som finns i Karlstadtrakten. Vi byter idéer och tips och pratar om lite allt möjligt.
MadTezz: Kolla upp med kyrkan bara så att ni verkligen får använda cd. Det är jätte töntigt men många kyrkor vill inte att man gör det. Domkyrkan tillexempel är stenhårda på det.
MadTezz: finns priser på mat och uthyrning på deras hemsida
www.capiscum.se/
Mad Tezz: Vi ska preliminärt gifta oss i oktober 2009. Kanske lite lättare att boka då. Har du något nummer till den person som håller i Long?
Mirri, ja jag hänger ju inte här lika mkt längre ;)
Eftersom vi väntar, så känns det jobbigt att se alla planer etc och veta hur lång tid det är kvar ;)
MadTezz Jag har faktiskt inte varit in där jag heller, men jag åker förbi där rätt som det är i jobbet! (hemtjänst)
Pearldrop: jasså du jobbar oxå på hemtjänsten. Via karlberg eller?
Skulle behöva ha tips på bra frisörer i karlstad där jag kan vara på bröllopsdagen. Tänke ratt det vore skönt att fixa hår och make på samma ställe, men eftersom jag inte bott i kd på länge så har jag ju noll koll nu för tiden. Hjälp skulle var mycket tacksamt!!!
Starlet2: Välkomen! Vet inte hur Suzie Picant är men jag fick min make på Kicks och blev riktigt nöjd.
Pearl: Förstår det. Men samtidigt har ni det roliga framför er också. Vi som har bröllop överstökat nu måste hitta nya saker att se fram emot. Är det för sent att börja planera förnyande av löftena tror ni...
Mad Tezz: Tur att de verkar vara rimliga i Borgvik. Är lite sur på Domkyrkan faktiskt att de är så hårda på att man inte får spela inspelad musik. Jag tycker man ska få ha det man tycker om så länge det är passande i en kyrka och inte stötande för någon.
Hej! Hade en bra fotograf på G, men hon har bränt ut sig. Så är på jakt, har ni nån bra idè? Funderar på Linda Klemner, nån som har haft henne?
Och undrar och försöker hitta nån som kan spela på kvällen, gärna trubadur. Någon med förslag?
Har någon av er hört talas om en trubadur som heter Patrik Nilsson? Han har en annons ute på Blocket, någon som hört honom??