• GustAn

Foto före eller efter vigseln?

ska valja tid i kyrkan.
    finns 13,14,15,och 16.

15 kanns som en bra tid.

dock skulle jag vilja fota mig efter vigseln, bara for kanslan att "vi ar gifta" pa korten. kanske ar lite tontigt?!

hur har ni gjort?

tankte skicka ivag gasterna pa tipspromenad eller likn mellan kyrkan och brudskalen medan vi tar nagra foton. fungerar det? hur lang tid tar det att ta foton?

*clueless*

• Svar på tråden Foto före eller efter vigseln?
  • september2009bröllop

vi gifter oss kl 15 och kommer antagligen fota oss före mest för att jag med all sannolikhet kommer fälla tårar (av lycka såklart) under vigseln och vill inte va randig och rödsprängd på korten..

• Tjolinti

vi ska gifta oss 14, e nog rätt så bra då jag har noll tålamod, bra o få det överstökat slippa gå o vänta på morgonen :D o jag hade velat fotas innan men min blivande vill inte så han kan väl få bestämma något. Han vill inte se mig innan kyrkan,o jag måste erkänna att det e nog en annan känsla när han står där framme o jag kommer in o han inte har sett mig innan. Sen blir nog bilderna kanske lite bättre om man tar det efter, en annan lycka kanske, en annan glimt i ögonen :D

• Humlanhubbe

Vi vigdes kl.16 och fotades innan..men efteråt med tärna o marskalk dock =)

• avil

före slår jag fast!
    Dels är ni osvettiga,o ogråtna...o gästerna slipper vänta på ER sen efter vigseln!!

• Tjolinti

Ja men då kan dom mingla utan oss, lära känna varandra, prata om hur vackra vi var. Vi ska servera lite tilltugg o champagne då, ska nog ha någon sysselsättning. Dom ska nog klara sig. Men jag har själv varit skeptiskt till väntandet men jag har tryckt in i min egen skalle att det inte e så farligt :D

• helenekl

Vi fotades efteråt o det är med att gråta, det GÖR man men det finns ju smink till sånt o näsdukar o det syns inte ett spår av det på oss

Vi såg inte varandra innan o ville ha känslan av att "det har hänt något med paret" på bilderna

Dock tycker jag att allas känsla är rätt! I vårt fall var det att fotas efteråt

• HurraViSkaGiftaOss

Vi fotade innan för vi hann inte efter.
    Det var faktiskt helt ok, mysigt när min man kom o hämtade mig hos frisören.
    Det hade varit svårt att undvika att se varandra i kyrkan innan.
    Dessutom var det mysigt att ses eftersom vi sov på olika håll natten innan.

• Nueddax

Ni vars män inte såg er förrän i kyrkan, hade han sett er prova klänningen innan??

• Comfortably numb

vi ska definitivt fota innan, så håret fortfarande är perfekt och inte sönderkramat, mindre stressigt och efteråt kan vi umgås direkt med gästerna... sen skulle det bli för mörkt ute för att ta bilder också. vigsel kl. 17 i mars månad...

• helenekl
    Nueddax skrev 2008-10-09 21:32:08 följande:
    Ni vars män inte såg er förrän i kyrkan, hade han sett er prova klänningen innan??
    Min man hade inte det

Vi hade aktiviteter till gästerna med så vi hann fotas i lugn o ro men det tar inte så himla lång tid eg heller.. Det gick jättebra
Svar på tråden Foto före eller efter vigseln?