• ingenjörsbruden

Engagerad i din m2b´s svensexa??

Har nu sammanlänkat släkt o vänner(på deras initiativ) så att svensexeplanerna kan spikas/planeras.......

Dock vill inte min m2b ha någon svensexa....vi ska ju bara bjuda syskon o föräldrar till bröllopet......så han tycker att det känns lite pinsamt med svensexa när inte vännerna är bjudna.....
    Men de ska vi kompensera med en rejäl 65årsfest nästa år!!!!

Men hur engagerade har ni brudar varit i svensexorna?
    Har ni fått veta datum? (Hade varit praktiskt då nästan alla helger innan bröllopet är bokade på ett eller annat vis....)

Har ni fixat ngt?

Vill ju SÅ gärna att min blivande man ska få en lika underbar dag med sina vänner som jag hade med mina!!!

• Svar på tråden Engagerad i din m2b´s svensexa??
  • hgav

Jag hade ingen aning om något alls. Jag mailade en lista på alla mansliga gästerna men sen hörde jag inget förrän 2 dagar innan det var dax, då de bad mig packa en väska med lite träningskläder. Det var allt!
    tror att de ville att jag skulle känna till så lite som möjligt för att minimera risken för felsägningar etc

Han hade i alla fall en fantastisk dag

• ingenjörsbruden
    hgav skrev 2008-10-07 12:23:39 följande:
    Jag hade ingen aning om något alls. Jag mailade en lista på alla mansliga gästerna men sen hörde jag inget förrän 2 dagar innan det var dax, då de bad mig packa en väska med lite träningskläder. Det var allt!tror att de ville att jag skulle känna till så lite som möjligt för att minimera risken för felsägningar etc Han hade i alla fall en fantastisk dag
    Va härligt för din m2b!!

Nä felsägningar råkar jag inte ut för...... ...lurade min stackars m2b totalt på skottdagen innan jag friade....o kunde jag hålla tyst då så kan jag hålla tyst om allt!!
    Har en väldigt babblig svägerska så jag "borde" få reda på iallafall vilket datum som gäller!!!
  • Robina67

jag fick reda på vilken dag det skulle bli bara, och lite hintar om vad som skulle ske. Annars hade de manliga gästerna (bara släkten) fixat med resten!

Svar på tråden Engagerad i din m2b´s svensexa??