• Avath

Friad till!

När jag kom hem från skolan idag fann jag en lapp på ytterdörren där det stod CLUE (ledtråd) på. Blev väldigt fundersam och läste den... Jag gick in i lägenheten och allt var tyst... Ledtråden hänvisade mig till nästa ledtråd, som hänvisade mig till nästa ledtråd... etc etc tills den sista hänvisade mig till hans laptop som stod på. Där fanns en bild på skogen vi bor brevid, med den sista ledtrådstexten. Den sa åt mig att gå ut och gå rundan vi gått när han först kom hit till sverige (10 dagar sen)...

Jag gick ut och nu visste jag ju att NU händer det!

Jag hittade honom i ett träd och jag klättrade upp och såg att någon hade spikat fast plankor så man kunde stå där uppe... Och han tog fram den sista ledtråden och läste den för mig och sedan föll han ned på knä och sa "Will you marry me?"

=0) jag sa såklart ja... Och nu tittar jag på min fina ring var femte sekund och känner mig allt för tursam.

Vad det stod på ledtrådarna behåller jag för mig själv =0) För tillfället iallafall... Vill krama allt från dagen jag kan tills det blir allmän information =0)

• Svar på tråden Friad till!
  • Fenixx

åh vad påhittigt av honom, grattis!

• Avath

=0) och han hade gjort en jätte god yogurt fruktsallad som vi åt när vi kom in

• ElevenSeven

Grattis! Mkt gulligt!

• stugan09

Åhhhh... vad mysigt! Vill oxå ha en påhittig karl!
    Här blev det inget frieri utan vi bara bestämde det... Han är inte lagd åt det romantiska hållet tyvärr. =( Men jag älskar honom ändå.. =)

• didis

Grattis!!

Måste vara ett av de mer välarbetade frierier jag hört om, hoppas han är lika omtänksam i övriga livet, då har du haft tur!

• Sommarbrud 08

Stort grattis! Ni har en underbar tid framför er!!!

• aikidoaasa

GRATTIS! Det låter helt underbart och självklart ska du titta på ringen hela tiden och bli alldeless varm. Det är vaed jag skulle ha gjort.

• Mrs Baom

Verkligen stort grattis!! Nu blir det att planera bröllop och det är kul:)

• Avath

didis - Han är sådan hela tiden =0) Just nu står han och målar en tavla åt mig... och när jag fyllde år förra året fick jag världens bästa lilla katt... Lilly. Och jag får alltid sista ordet i film val =0)

• MyochErlend

oj vilken drömprins du verkar ha hittat ;)
    Grattis till frieriet.. och njut av tiden som förlovad :D

Svar på tråden Friad till!