Friad till!
När jag kom hem från skolan idag fann jag en lapp på ytterdörren där det stod CLUE (ledtråd) på. Blev väldigt fundersam och läste den... Jag gick in i lägenheten och allt var tyst... Ledtråden hänvisade mig till nästa ledtråd, som hänvisade mig till nästa ledtråd... etc etc tills den sista hänvisade mig till hans laptop som stod på. Där fanns en bild på skogen vi bor brevid, med den sista ledtrådstexten. Den sa åt mig att gå ut och gå rundan vi gått när han först kom hit till sverige (10 dagar sen)...
Jag gick ut och nu visste jag ju att NU händer det!
Jag hittade honom i ett träd och jag klättrade upp och såg att någon hade spikat fast plankor så man kunde stå där uppe... Och han tog fram den sista ledtråden och läste den för mig och sedan föll han ned på knä och sa "Will you marry me?"
=0) jag sa såklart ja... Och nu tittar jag på min fina ring var femte sekund och känner mig allt för tursam.
Vad det stod på ledtrådarna behåller jag för mig själv =0) För tillfället iallafall... Vill krama allt från dagen jag kan tills det blir allmän information =0)