Fler som ska gifta sig den 18 Juli 2009 ?
Tänkte se om det är fler än vi som ska gifta sig den 18 juli 2009 .
Hade varit kul att följas åt i fixandet och donandet.
Kram Mia
Tänkte se om det är fler än vi som ska gifta sig den 18 juli 2009 .
Hade varit kul att följas åt i fixandet och donandet.
Kram Mia
Bara vi som ska gifta oss den dagen?
Vi ska också gifta oss den 18 juli 2009. Vad roligt att höra att det är nån annan som också gifter sig den dagen...
Jag(vi)ska också gifta oss just det datumet:)
Planera bröllop, gud vad roligt ;)
Åh vad kul att det finns fler som ska gifta sig det datumet
Hur långt har ni kommit i era förberedelser?
Vi har bokat kyrka och festlokal samt brudklänningen har jag köpt. Det är det enda som är riktigt officiellt ännu.. :)
Sen sitter jag ju nog och funderar över bröllopssaker i princip varje dag... :)
Hur långt har ni kommit?
Vi ska också gifta oss det datumet. Vi har prelimärbokat kyrka och väntar på att få besked angående festlokal. Vi ligger efter! Men jag tar det rätt lugnt. Det mesta är uttänkt, är bara inte inbokat eftersom vi inte vet om vi får vara i den festlokalen som vi vill än. Frusterande att vänta! Ska få besked om 1-2 veckor. Har inte fått besked pga ägarbyte.
Idag fick jag hem min underbara klänning.Så så sjukt nöjd.
Sonens kläder kom också idag och kommer göra han så stilig så
Vi har gjort detta änsålänge:
* köpt min brudklänning
* bokat kyrkan
* bokat festlokalen
* köpt sonens kläder
* köpt materialet till inbjudningskorten
* köpt lite dekorationer till borden
* köpt presentaskarna som gästerna ska få
Så långt har vi kommit.
Vad mycket du, Mia, har hunnit med. :) Vi ligger verkligen efter... :) Som tur är, är det ju inte så brådskande ännu men jag skulle ju vilja göra allt nu på en gång. :) Min blivande man tar allting med ro och tycker inte att vi alls behöver ha nå bråttom. Vi har inte ens berättat om våra bröllopsplaner åt nå många ännu, bara åt våra föräldrar...
Jag skulle ju vilja berätta åt våra vänner men han anser att vi ska hålla det hemligt ännu så vad gör man...försöker hålla minen :)
Det där med att hålla det hemligt en tid funkar inte på mig
Min m2b är likadan som din men han har gett sig nu när han börjat förstå att man kan inte göra allt på 1 månad.
Men nu är jag ju ute i riktigt god tid med detta planerandet.Men det är för att jag tycker det är så sjukt kul.
Jag tycker också det här planerandet är så roligt så jag skulle ju vilja diskutera det med var och varannan människa men...:)
Vad för typ av inbjudningskort har ni tänkt ha? Jag har tittat på många men har inte hittat nåt specifikt jag vill ha ännu. Jag vet inte heller om vi ska beställa färdiga inbjudningskort eller om vi ska göra egna...
Jag har en kompis som ska scrappa dom till oss.Ska ta bilder på det test kortet hon gjorde i morgon så du kan få se.
en till som har bokat 18 Juli.
vi har bokat kyrka och festlokal.
har mer eller mindre koll på vilka vi vill ska komma.
planerat grillfest kvällen innan och brunch morgonen efter. (dock inte bokat in något än).
vi planerar dock på distans eftersom vi bor utomlands. känns lite jobbigt, har inte ens sätt kyrkan - bara mina två bröder som var där och rekade och tyckte den passade perfekt..
inbjudningar skickar vi nog runt nyår. många kommer resa långväga och det känns schysst mot dem att de får veta om det i tid och kunna planera..