Vad ska man kolla upp? Vettiga priser?
Vi fick mail idag med prisuppgifter från en fotograf vi kontaktat. För att fotografera oss innan vigseln, vara med i kyrkan och sedan fotografera efteråt (med våra gäster) vill han ha 3000kr. Har mailat en bekant som anlitade honom, och de behövde bara betala 1250kr för samma sak... Då känns det lite dumt att behöva betala mer än dubbelt så mycket, eller vad tycker ni..?
Dessutom är jag osäker på om vi kan beställa framkallningar på annat håll än genom honom, han skrev att det ingår sju förstoringar i olika storlekar, samt priser för förstoringar utöver det. Hon jag frågade (som anlitade honom tidigare) skrev i sitt mail att de hade beställt förstoringar själva, på internet. Så det verkar som att dom fick göra som dom ville med bilderna...
Tänkte att jag ska maila tillbaka till fotografen för att få reda på lite mer detaljer, typ om vi får någon cd med bilderna på så vi kan använda bilderna till vad vi vill. Är det något annat jag ska tänka på att fråga? Vill jättegärna ha hjälp, vi har så dålig koll på sånt här!