Vill se era fotoböcker!
Sitter nu här och måste knåpa ihop vår egna fotobok så ni som har fotoböcker eller länkar till fotoböcker online får JÄTTEgärna dela med er så man får lite insperation!
Sitter nu här och måste knåpa ihop vår egna fotobok så ni som har fotoböcker eller länkar till fotoböcker online får JÄTTEgärna dela med er så man får lite insperation!
puff
Vart gör du din fotobok nånstans? Vill också göra en men har inte kommit dithän ännu..
Det blir nog nordisk fotobok tror jag.. Dyr men vill ha 30x30, linnepärmar... De har fått ganska bra recentioner också..
puff!
Jag kommer nog att göra min hos www.myphotobook.se/
Kommer också att göra i storlek 30x30, ca 100 sidor.
Vet inte ifall det går att länka till det man har gjort för man laddar hem programmet och sparar filen på datorn tills man skickar den till framkallning.
Jag har gjort tre fotoböcker av olika storlek hos myphotobook (länk i föregående inlägg) och jag är jättenöjd! Programmet är lätt att arbeta i, man kan spara på sin dator och arbeta med layouten under så lång tid som man behöver och sedan laddar man upp alltihop när det är klart.
Jag vet alltså hur man gör men vill se era "online" fotoböcker som fotografen har lagt upp