• 25okt

Panik efter fotograf i Råå (Helsingborg) med omnejd

Hej alla giftassugna!

Jag har fått ett problem med bröllopet och har precis blivit medlem här för att få hjälp och råd!

Fotografen som jag och min sambo hade bokat in för en månad sedan hade dubbelbokat vid ungefär samma tid för vigseln. Det fick jag reda på nu i morse!!! Jag är besviken och det känns som det är dags att leta upp en annan fotograf som håller ordning på bokningarna. Jag tror nämligen inte att denne lyckas lösa problemet.

Vi ska gifta oss den 25 oktober vid Råå söder om Helsingborg och är nu i stort behov av en prisvärd fotograf i området!

För övrigt verkar det vara något fel på sidan? Jag loggas ut var femte minut!!??
    //Erika

• Svar på tråden Panik efter fotograf i Råå (Helsingborg) med omnejd
  • 25okt

På tok för långt bort och för dyr för vår budget. Visst, bra pris för fotograferingen men priset för efterbeställning är för mycket för oss. Flera tusen för en 50 x 70.
    Jag sökte på google fotograf helsingborg och fann några stycken

DinBild, www.dinbild.se/erbjudande.asp är hutlöst dyr men med underbara bilder

Btbjörn www.bybjorn.se/safir.htm fann jag inget pris hos. Har mailat men det är helg.

Stilbild stilbild.nu/ står det bara att han fotograferar bröllop och ett lågt pris, men inga bilder?

Fotografen i Helsinborg www.fotografenhbg.com/brollop.html har heller inget pris. Varför sätter inte fotografer ut priset ÖHT!!? Får väl svar på måndag där med.

Torle www.torle.se har varken bröllopsbilder eller pris men verkar ta bra bilder i övrigt.

Helsingborgs bild www.hbg-bild.se har heller inget pris.

Jag fann inga fler på google. Någon som har fotograferat sig hos någon av dessa och kan tipsa om bästa "budgetalternativ"?

Fick visst ett tips i min gästbok från en fotograf, ska kolla den med.

/Erika med Sambo

• indefinitely

Ett tips är att gå in på eniro.se och söka på bröllopsfoto i Helsingborg så får du upp de fotografer i stan som håller på med bröllop. Lycka till!

• 25okt

Det blev stilbild. Fick se några bilder efter att jag kontaktat honom, och priset var klart lägst.

Tack till alla er som tog tid och tipsade i min gästbok och här.
    //Erika

• Essovich

Jag kan tipsa om modellbilder.se som är ett forum där man kan hitta billiga hobbyfotografer i ens eget län, men nu verkar det iofs som om du löst det.

/Jessica

• nassly

Skulle vilja tips och rekommendera varmt Jens C Hilner på www.photomedia.se i Malmö. Jens plåtar över hela Skåne men kanske ingen budget fotograf direkt, vi blev jättenöjda i alla fall.

Lycka till ni ska ha en mässa snart i Helsingborg ?

• Silla69

Hon som har sammyrose.blogg.se e fotograf med, bra en.
    hon har en sida men jag kan inte aderssen men kolla där.
    jag rekomenderar henne.

• 25okt

Tack för alla tips, men som jag skrev tidigare har jag funnit min fotograf. Hans bröllopsbilder ligger visst uppe nu med. Tack iaf!
    //Erika med Sambo

Svar på tråden Panik efter fotograf i Råå (Helsingborg) med omnejd