• Paeonia

Fotoböcker, några tips?

Skulle vilja göra en fotobok av de finaste bilderna. Det finns ju en uppsjö av olika företag med olika modeller, man blir alldeles snurrig när man googlar

Kan någon rekomendera något företag som är bra. Skulle vilja ha med svarta sidor, lite lyxigt.

Någon som gjort en fotobok över nätet?

• Svar på tråden Fotoböcker, några tips?
  • sotj

Puffar lite Behöver oxå få tips!

• Crisp

Här har jag gjort flera fotoböcker. www.ifolor.se/
    Det är ett jätteenkelt layoutprogram man laddar hem och det innehåller massor av möjligheter. Gillar dem skarpt.

• butterfly0725

mypublisher.com

nu har de 50%rabatt på beställningar över 100USD till 5 nov. jag gjorde min med 38 sidor, deluxe hardcover med storlek 38cmX29cm.

jag har gjort foto böcker hos de förrut och är mycket nöjd med kvalitén och tjocklek på pappret de använder.

betalade ca 500kr för vår bröllops coffee table book med frakt som annars skulle kosta ca 900kr med frakt..jag hoppas att den kommer snart.

vill du se på hur min bok ser ut kan du skicka mig ett pm så att du kan komma in på mypublisher's online gallery.

• Cherryblossom

Jag kan varmt rekommendera Apples fotoböcker om man är ute efter bra kvalitet:

www.apple.com/se/ilife/iphoto/

Min m2b är duktig fotograf och riktigt kräsen och jag fick en fotobok "om oss" i julklapp. Bästa klappen någonsin!

Svar på tråden Fotoböcker, några tips?