• Lillamiraklet

WOHOOO för jag ska gifta mig =)

mmmm, det är sant =)
    Sambon har överraskat mig och som vanligt har han överträffat sig själv.
    Jag trodde inte han fixat några ringar, och jag trodde definitivt inte att frieriet skulle komma så snart. Även om vi pratat om att gifta oss och även om vi faktiskt hade tittat på ringar, så har han verkat så disträ och skjutit det på framtiden. Anteckningar på vilka ringar vi ville ha var ju "borta" och han har inte verkat ha så bråttom direkt...
    Men nu har han frågat och underbart blev det!

Vi hade precis haft en underbar dag tillsammans och gjort ett besök på SPA avdelningen...
    Scenen = På ett hotellrum med havsutsikt, ute på balkongen med solnedgången framför oss: Jag stod och lutade mig mot honom och han höll om mig, så kysste han mig i nacken och frågade mjukt i mitt öra om jag ville gifta mig med honom. Jag som blev alldeles paff, vände mig om för att försäkra mig om att han inte skämtade och jag fick bara ur mig ett pipande "det vet du väl att jag vill..." mycket kyssar och kel följde. Sedan tittade han mig djupt i ögonen och sa: Du är helt underbar och jag ääälskar dig!
    Purr purrrrrr *spinner som en katt*
    Den värmen och kärleken som fanns i hans ögon just då kommer jag aldrig att glömma (den bilden vill jag aldrig glömma, för jag har aldrig blivit så varm och pirrig inombords förr).

Kameran var riggad så jag har kort från precis innan han friade och precis efteråt. jäääätte fina kort =)Så roligt att ha... =)
    Fin ring i vitt guld och blå fyrkantig safir hade han beställt precis som jag ville ha, ringen är sååå "JAG"!

19:e septemer nästa år blir lyckliga jag Fru Lorenz =)TJOHOO...

*lycklig*

• Svar på tråden WOHOOO för jag ska gifta mig =)
  • fidar

ååååååååå vad underbart, får rysningar, grattis grattis vännen!!!!!

wooopwooop!!!!!! :)

jag vill att min kille skall fria igen för det var så underbart! :) igen igen igen igen... hihi

• AniMann

åååh garattisgrattis!!!! =)
    Vad roligt!!!

• Comfortably numb

ryser jag med, gud så fint!!!! grattis!

• W2B Blom

Åååå... vad underbart!! Ett stort GRATTIS och välkommen till "gänget"

Själv började jag lipa och kom inte ihåg vad han egentligen sa... m2b började och gråta av lycka. Trodde inte att man skulle börja gråta, men där ser man att känslorna totalt kan ta över en. Så ett pip till svar, gör inget - det är ju huvudsaken att allt blev lyckat! Än en gång, GRATTIS!

• Lillamiraklet

Tack tack tack!!!

Känns ju sååå overkligt att det är MIN tur att gifta mig i min umgängeskrets...
    Så mycket att göra nu och att planera hihi...
    =)

• elsi

Underbart! det är så härligt att älskar och bli älskade

• MyochErlend

Åh Grattis så kul !!
    Då ligger vi i ca samma fas...:)
    Står brud den 12 september..
    Lycka till med allt !!:)

• aikidoaasa

Åhh... det låter heeeeelt underbart! Grattis till ett sådant underbart frieri och grattis till ert stundande bröllop.

Svar på tråden WOHOOO för jag ska gifta mig =)