Inlägg från: MissMijah |Visa alla inlägg
  • MissMijah

bröllop 2010 nr 4

Tjooo!

• MissMijah

Känns som en evighet

vet ni någon bra sida med ringkuddar och kanske brudväskor?

• MissMijah

kenttjej: jag har samma dilemma. 15 kg minst ska bort tills i vår. vi kan ju peppa varandra

• MissMijah

sockersug, tell me about it. det är så jobbigt!
    jag önskar jag vore som min pappa, han hatar sötsaker och skräpmat! varför kunde man inte välsignats med det?

• MissMijah

hehe ja kanske, men man hade kanske uppskattat annan mat på annat sät också

nu ska vi strax sova här. god natt på er flickor! vi hörs imorgon med massa nya tips och idéer.

kram kram

• MissMijah

gomorron!

Oh idag vaknade jag emd en sån lyckokänsla i hela kroppen. F*n vad jag är lyckligt kär!
    Och min underbara lilla son väckte mig imorse med söta viskningar " mamma..gomojjon..mamma uppe..mamma..puss" hehe! dagen kan inte bli annat än bra.

ska snart till dagis och så ta den vanliga promenaden. kanske gå förbi gymet och sola med. det var jättelänge sen nu.

och välkommen 10 06 06 har jag ju glömt säga. jag kan berätta mer om vår planering när jag kommit hem från promenaden.

• MissMijah

my: jättefina kort ju!

jenny: aww lilltösen. vad kul med en cykel. det minns man ju själv. första vrålåket. ljusrosa md vit sadel

therese: jag var inne på en sida igår som jag tror hette namnsmycken.se elelr något sådant. sök på manschettknappar annars?

jag har varit ute på min promenad och sen var jag nere i köpcentrat. var på åhléns, köpte naglarna jag ska ha på bröllopet (fast det var på H&M) men på åhléns köpte jag silver glittrigt sidenband att göra servettringarna av, och tråd. var inne på panduro med och föröskte hitta något strasshjärta att fästa på dem eller svart. men hittade direkt inget, och fanns det något så kostade det 50 kr för 5 st. jag behöver ju 50 st. 500 spänn vill jag nog inte lägga på det.

• MissMijah

min syster är utbildad konditor och vill gärna göra dem. men jag ska köpa allt vi behöver.

tack therese

• MissMijah

therese: jag tycker du ska köpa det och ajg säger samam till dig jenny, satsa på det du veta tt din kompis skulle uppskatta!

ja presenter till tärnorna, bestmen osv..det är riktigt svårt.

• MissMijah

jag har sett fian smyckeskrin på romance.se tror tärnorna ska få dem. jättevackra ju!
    sen tror jag både mamma och min pappa ska få varsitt presentkort på spa elelr massage. de är båda alldeles för stressade och båda med hjärtrproblem. så jag tror det blir bra.
    bestmenen, får vi se. Rob får nog lägga i rätt mkt i det. han känner dem ju bäst.
    sen ska väl mina systrar också få något. den ena ska ju göra tårtan, och den andra ska vara toastmadame me mamma.

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4