• Viiala

var köpt vad för pris

Var köppte du din klänning och vad kostade den?

var köppte ni manens kläder och vad kostade det

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 14:02
    var har ni hittat era ringer både visel och förlovningsringar och vad kostade dom
    bara nyfiken man kanske kan hitta nått på samma ställe eller tycker ert va fint eller så bara nyfiken het

• Svar på tråden var köpt vad för pris
  • Humlanhubbe

Min Maggie Sottero är köpt i USA för 3300 kr
    Mannens frockcoat med tillbehör är köpta på Söders Högtidskläder för ca 9500 kr exkl. skor.

• Viiala

tänkte även fråga var ni hittat er ring både visel å förlovning ocg vad kostade dom

• DanKat

Vi köpte alla våra ringar på en Smycka-butik. Hans ring kostade drygt 3000, min förlovningsring drygt 4000 och min vigselring knappt 12000.

• MilosMamma

Ebay 1000:- med frakt.
    På en sida på nätet kostar den annars 5800:-

• Humlanhubbe

Våra förlovningsringar är från Titanringar,likaså mannens vigselring.Min vigselring köpte jag på guldshop på nätet (mkt billigare än fysisk butik),men det är en Schalinsring och finns såklart i 'vanliga' guldbutiker oxå.
    Lycka till!

Viiala skrev 2008-09-28 14:01:58 följande:
    tänkte även fråga var ni hittat er ring både visel å förlovning ocg vad kostade dom
  • Mrs Mommy

Våra ringar är handsmidda i platina
    Beställde dem hos Artinian`s Juveler www.juvelsalongen.se
    Förlovningsringen med princesser totalt 1,04ct tw vs kostade 40000:- och vigselringen med totalt 1,05ct kostade 29000:-

• mab26

Min förlovningsring kostade 32 000 och hans 7 500. Jarl Sandin, Gbg.

• Hösten2009

åh shit! vad alla har mkt pengar...

min förlovningsring kostade 3500:- och vigselringen 900kr

• Black velvet

Jag har designat min klänning själv och har fått den skräddarsydd för 5000:- Inkl. väska till.
    Ringen har en guldsmed i Danmark gjort. 5.500:-Halssmycke 600:-
    Mormorskängor 300:-

Svar på tråden var köpt vad för pris