Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

    Augustilistan 2008 del 6

    Tack för länken.... Nu har jag hittat hit

  • Äntligen är det min tur

    Hahahaha,,,, håller fortfarande på o stdar efter bröllopet med alla kartonger o prylar överallt. Kläder ska tvättas o allt ska säljas!!! Det blev så mycket på jobbet direkt efter så jag har inte hunnit o orkat ta tag i det.
    Annars har vi gjort äppelpaj o myst idag.


    Humlanhubbe skrev 2008-09-26 18:41:22 följande:
    Tjoho,äntligen fredag !Vad har ni andra augusti-brudar för er nu när all härlig bröllopsplanering är avklarad?!
  • Äntligen är det min tur

    Skönt för dig.... Jag har ju så mycket grejjer som ska iväg. Om man slapp jobba så fanns det lite tid över


    Humlanhubbe skrev 2008-09-27 19:16:38 följande:
    Ahh där ser man!Jag sålde det sista av våra grejer från bröllopet nu i veckan faktiskt,känns skönt att ha blivit av med ljusstakar,glas,glasflaskor,löpare,slöja,10 kg bröllopstidningar mm!Äntligen är det min tur skrev 2008-09-27 18:34:20 följande:
  • Äntligen är det min tur

    Ja jag va ocks näääääära att släpa hem 2 nya tidningar... Suck....

    Jag har gjort lite mer TTDbilder om nn vill se.

    angelica.weddingannouncer.com


    Lajsan skrev 2008-09-28 19:58:04 följande:
    hej hej, min man tyckte jag var knäpp som inte vill slänga alla gamla bröllopstidningar, han skulle bara veta att jag stod i pressbyrån häromdagen och höll i en rykande färsk tidning men vågade inte släpa hem den är det bara jag som är sån?
  • Äntligen är det min tur

    Hahaha ja jag med!!! Nu är man ju på G juh!!!


    bridesilly skrev 2008-09-29 08:43:33 följande:
    Haha försöker få någon av mina syskon att börja planera deras bröllop så man kan engagera sig i bröllopstidningar med mera
  • Äntligen är det min tur

    Jag har sålt en del här på BT redan. Men resten ska ocks ut här så småning om....

  • Äntligen är det min tur

    TACK!!
    Ja det blev lite kul. Att han kan vara så rolig . Mina klippte de bort... Vi kan va rätt kul om man fattar ironi!!
    Mina grejjer klippte de bort. Så jag blev den mer allvarliga. Vilket egentligen är tvärtom. men det blev bra.



    Miss Blue skrev 2008-10-03 14:09:20 följande:


    Såg er på tv igår.....Din man är ju för härlig- vilken humor!!Hoppas ni mår bra idag!Var jättekul att få se er i "verkligeheten", lycka till i framtiden!Äntligen är det min tur skrev 2008-09-30 19:45:22 följande:
  • Äntligen är det min tur

    Jag jobbar också som en toook just nu. Ca 15-18 timmar per dag. Så man hinner inte skriva så mycket. En bröllopsberättelse har jag lovat o den kommer komma.... snart hoppas jag.

    Vår bröllopsfilm är klar idag. Längtar till pappa kommer förbi med den ikväll.... iiiiiiihhhhhhh! Spännande.

    Har ni skickat ut era tackkort än? Jag håller på just nu o kämpar med dom .... Men det blir bra iaf Så i helgen ska jag pyssla klart utsidorna o invnta labbet sen.

  • Äntligen är det min tur

    Va kul. det sitter jag också o knåpar med...
    Skojsigt


    blivandefrularsed skrev 2008-10-22 13:44:43 följande:
    Vi skickade ut våra tackkort förra veckan, många som tackat för dom! Gästerna fick också medskickat ett kort på sig själva. Vårat värdpar fotade alla gästerna i par eller med kompisar/själva innan vi kom till festlokalen. Mycket uppskattat, och roligt att ha för oss!
  • Äntligen är det min tur

    Va skönt o höra att jag inte är ensam o va sen då

  • Äntligen är det min tur

    Hahaha ja jag med ifs...


    Humlanhubbe skrev 2008-10-22 17:12:57 följande:
    Nej fast jag önskar vi hade haft dem klara o utskickade redan..Äntligen är det min tur skrev 2008-10-22 14:34:15 följande:
  • Äntligen är det min tur

    Ohhh va jobbigt duktig du va Nu ficka man skuldknslor igen...

    Vår bröllosfilm va suuuuuperbra iaf. Så underbar. Ska försöka lägga ut lite här sen.


    bridesilly skrev 2008-10-22 19:07:25 följande:
    Vi skickade ut våra tackkort en månad efter bröllopet
  • Äntligen är det min tur

    Ja en månad brukar det vara efter konstens alla regler...
    Men vi har ju inte gjort nåt annat som det ska vara så... Men de kommer ut innan jul iaf

    Ja videon va ju sååååå bra. Jag har tittat igen nu
    JAg vill göra IGEEEEEEEEEEN. Shit va snygg man va

  • Äntligen är det min tur

    Håller helt med. Förlossningen va ju ingen hit, men hon som kom ut Det går ju liksom inte att jämföra....

    Ja det e ju det häftigaste man gjort.
    Längtar tills det har gått 10år så man kan förnya löftena. Då vill jag har en helt röd klänning Redan planerat o klart I Las Vegas skulle va kul tycker jag. Hihihi...

  • Äntligen är det min tur

    Hahaha ja det skulle man ju vilja... Men INTE plånboken!!! Annars skulle man ju ha storfest lite oftare!!

  • Äntligen är det min tur

    Ja det vore ju kul. Det finns så många olika man skulle vilja göra.... Ska bara vinna på lotto först

  • Äntligen är det min tur

    Lyckos er. Men det finns ju alltid hål man kan stoppa dom i.

    Har ni varit på bröllopsresa allihop? Först 1 v efter bröllopet åkte vi 2 nätter på SPA, utan vår dotter. Vi åker 4 veckor den 13 januari till Florida o ev Jamica med vår dotter. Vi håller på o spar pengar + planerar lite vad vi vill... Vi får se. Vi har dit o hemresedatum + de 2 första veckorna planerade på ett ungefär. Jag vill inte planera fööör mycket, det är ju semester.

  • Äntligen är det min tur

    Låter mysigt.

    Vi funderade på Thailand men det hade ju blivit så dyrt sen vi va där sist. Så det blir USA. Hoppas på fiiint väder o massa turcost vatten och massor av shopping. hela min garderob hänger ju på mig. Det ska även bli skoj att gå på Disneyworld ÄVEN för mig. Man blir ju aldrig vuxen juh

Svar på tråden Augustilistan 2008 del 6