• jennnnny

Förslag på skor????

Jag skall gifta mig på alla hjärtans dag 14/2 . Skall ha denna klänning på min bild. Vad kan jag ha för typ av skor?? Ingen med öppen tå då jag kan behöva strumpbyxor...

• Svar på tråden Förslag på skor????
  • T RO

Åh, här hänger jag på! Gifter mig i april, och vill inte heller ha öppen tå. Funderar på antingen stövletter eller "vanliga" pumps (med låg klack)

Men är inte säker på att jag vill ha vita skor, jag ivll inte köpa skor som jag kommer använda EN gång nämligen.

Jag kollade på biancos hemsida, där har de jättemycket kul, bra för inspiration.

Någon som har förslag till oss sko-villa brudar???

• Hösten2009

jag köpte stövletter på tradera, vita jättesnygga. 199kr nya. kolla där...

• jennnnny

Trivs för övrigt bra i stövletter, är ju rätt kort så om jag har stövlar kanske benen ser extra korta ut...

• Hösten2009

Det är jag oxå, därför köpte jag stövletter, dom är 5-6 c höga och vadderade inuti så de blir perfekt då jag gifter mig 21 dec. dom är inte helt vita utan mer cremefärgade med diskret mönster på.

• Mrs Fr

Jag har köpt ett par skor med hel tå. Dom är gjorda i siden och går att färga efteråt. Dom är dessutom jättesköna! Jag kan kolla vad dom heter och kanske lägga in en bild ikväll när jag kommit hem.

• baver

köp en sko som matchar buketten! då slipper ni den trista vita men fint och matchande ändå

• T RO

Ja, det kunde ju funkat om jag nu inte skulle haft en vit bukett

baver skrev 2008-09-24 11:05:54 följande:
    köp en sko som matchar buketten! då slipper ni den trista vita men fint och matchande ändå
  • mamma68

Måste bara får säga - vilken fiiiin klänning du ska ha! Var har du hittat den?

Svar på tråden Förslag på skor????