Jag blev hippad i lördags!!!!
Japp, i lördags lyckades mina vänner grundlura mig, trots att jag ändå trodde jag hade listat ut vilken dag de hade planerat...
Jag och min syster (som var med på hippan) och min mamma skulle åkt på museum och sånt i lördags för att mamsen fyllt år. Jag hade ju som sagt mina aningar om hippan, men eftersom mamma och syster mötte upp mig i stan så verkade det ju inte bli något. Mamma ville börja med att äta lunch, så vi gick in på Åhléns restaurang där vi åt lunch. Min syster höll dock på lite väl mycket med sms-ande och satt och kollade på klockan, men jag tänkte att hon kanske skulle göra nåt senare eller så. Men så börjar hon spana mot restaurangens ingång och då vänder jag också blicken dit och vad ser jag då om inte 5 svartkklädda tjejer med rånarmasker! De springer in och skriker, sätter på mig en krona med slöja och en ballerinatyllkjol och sen bär det av på stan där jag får fråga folk om äktenskapliga råd samtidigt som jag häller i mig mousserande vin Sen bär det av till Västerås där vi spenderar två timmar på arosfortet, en typ av fångarna på fortet där man ska klara av olika uppdrag på tid i olika celler. Det var superkul! Sen tillbaka till Stockholm igen där resten av kvällen avnjöts hos en av tjejerna där vi åt mat, drack och spelade spel och där jag såklart fick svara på olika frågor
Det var alltså en hellyckad hippa och jag är superglad att jag dels slapp göra förnedrande saker och att jag dels slapp dricka mig redlös