Boka resa. Men inte åka förrens om ca 1 år!
Vi har börjat planera vårt bröllop lite smått. Men det kommer inte bli förrens om 1 år. Vi har tänkt åka på bröllopsresa direkt dagen efter. Nån som vem vart man kan hitta några resor redan nu??
Vi har börjat planera vårt bröllop lite smått. Men det kommer inte bli förrens om 1 år. Vi har tänkt åka på bröllopsresa direkt dagen efter. Nån som vem vart man kan hitta några resor redan nu??
Om ni har tänkt flyga någonstans så går det inte att boka så här långt i förväg. Tror bokningssystemen accepterar bokningar ganksa exakt ett år i förväg... Men ring ngn resebyrå och dubbelkolla! Nu syftar jag på reguljärflyg. Charter vet jag inget om.
Vissa resebolag (charter) har släppt några av sina resmål sommaren 09 (tx fritidsresor). Resten släpps när den här säsongen tagit slut (om ett par veckor om jag fattat det rätt)!
vi har bokat vår bröllopsresa som blir i augusti nästa år. Både fritidsresor, ving och apollo har hotell som kan bokas nu o det verkar vara fina hotell. Vi valde Mallorca, Alcudia....längtar...
Vi bokade vår bröllopsresa i juli och åker i maj 2009, åker till Maldiverna och bokade med Discovery Travel. Flyger reguljärt och sen har de bokat in oss på en mysig resort.