• Paeonia

Bojkotta henne!

Måste finnas fler som sitter och irriterar sig på henne som förstör alla trådar med reklam??

Enligt henne själv så får hon massa nya medlemmar genom hennes taktik här på forumet.

En bojkott kanske vore något tillsammans med massa anmälningar?

Det finns andra inom marknaden som sköter sin reklam mycket mer professionellt än den här amatören.

• Svar på tråden Bojkotta henne!
  • Vitt guld
    Vi2alltid skrev 2008-09-20 17:32:19 följande:
    jag är bara nyfiken på hur sidan fattar att det är just hon som har värvat folk... fyller man i det nånstans då eller?
    Länken heter "?r=1169" på slutet vilket förmodligen är hennes medlemsnr.
  • Vitt guld
    aikidoaasa skrev 2008-09-20 17:34:11 följande:
    Som om man blir mer intresserad av att göra som hon säger när hon uppför sig såhär...
    Inte direkt.
  • Vi2alltid

ah oki! jaja.. det är ju bara att gå förbi då iofs, så får hon inga poäng... om nu nån skulle vilja det menar jag

• Myrmor

Är precis lika irriterad!! Kan vi inte mailbomba hennes inbox med meningslösa blaha-meddelanden vi också?

• Persianbride2009
    artist skrev 2008-09-20 17:40:24 följande:
    Är precis lika irriterad!! Kan vi inte mailbomba hennes inbox med meningslösa blaha-meddelanden vi också?
    Haha, det hade vart något. Känns som om hon dragit sig undan, eller?
  • lillP

Fan vad störande det är med alla reklaminläggen! Önskar man kunde anmäla en person och inte bara ett inlägg...

• xxs

Jag brukar inte vara sånhär, men jag irriterar mig också påna. Vilken fjant alltså.

• Vi2alltid

jag kollade t.o.m in länken först, innan jag märkte att hon skrivit i varenda forum!! hade hon skrivit i ett forum hade jag inte bbrytt mig så mycket även om det är emot reglerna. Men nu vet man inte om man ska skratta eller gråta, när det är så löjligt!

• Nancy Drew

Jag har nu mailat till ansvariga för sidan hon länkar till och sagt vad jag tycker om denna medlems "metoder". Är de ett seriöst företag så kommer det kanske vidtas åtgärder. Inget seriöst företag vill förknippas med spam.

• Nancy Drew

Och nu fick jag svar. De skriver så här:

Hej,
    Gratismakeup.se skriver tydligt att medlemmar ska följa andra sidors
    policy samt inte bryta mot andra sidors regler.

Vi kommer varna denna medlemmen samt kolla upp henne.

Mvh
    Kundtjänst

• Persianbride2009

Bra initiativ!!!!!!

• Zsarah

hehe, jag har nog läst det där men aldrig märkt att det är från samma person... bara tyckt att inläggen är på konstiga trådar...Nu kommer jag börja irritera mej på detta

• Pumpkin
    Humlanhubbe skrev 2008-09-20 16:42:27 följande:
    Hade jag varit moderator hade jag stängt av henne PRONTO.Jobbig brud!!
    Jag har tagit tag i saken PRONTO - dvs så fort jag såg alla dessa anmälningar. Hade gått fortare om jag hade varit hemma, men på resande fot (bröllopsresa) är det inte lika lätt.

Stänga av henne kan jag som moderator inte göra, men jag har sagt till Johan att göra det.
  • Vitt guld

Pumkin: Tror inte att nån förväntar sig att nån på bröllopsresa ska rycka in på tre sekunder heller. Hoppas förresten att den var/är trevlig!

Svar på tråden Bojkotta henne!