• JPerlestam

Ni som hade fotograf under vigseln, tyckte ni att det störde eller var det bara positivt?

Är osäker på om vi ska boka fotograf bara för porträttfoton eller även under vigseln.... Hur gjorde ni och vad tyckte ni? =)

• Svar på tråden Ni som hade fotograf under vigseln, tyckte ni att det störde eller var det bara positivt?
  • Humlanhubbe

Vi hade vår fotograf bakom oss hela tiden..såg henne knappt,så vi stördes inte av henne.Det var enbart positivt.Några av våra gäster tyckte dock att hon flängde runt rätt mkt..men så såg de ju henne framför sig hela tiden..=)

• sakke

Vår fotograf störde oss inte, han höll sig på sidan av oss hela tiden, det jag kan tycka var lite trist var att han inte tog bilder på våra gäster utanför kyrkan...han hade bråttom till nästa jobb...lite trist:/

• Lajsan

Nej det störde inte, dom är så proffsiga så dom kan det där, tror jag såg henne snabbt 2 ggr men inget som störde. Roligt för hon tog på gästerna när dom sitter i bänkarna och det minns man ju inte riktigt pga nervositeten.

• Fenixx

vi ska ha med våran under vigseln, känns ändå bra att ha med henne även då.

• hjartan

Vi hade fotograf med under vigseln och vi märkte inte av henne alls. Hon följde även med till festlokalen sedan och tog gruppbilder och porträtt. Hon hann också vara med precis när vi satte oss till bords och har tagit en hel del foto på detaljer som dukning, mat ch blommor.

När hon var i lokalen märktes hon givetvis mer men var ändå väldigt diskret. Hon är dock van vid det då hon aldrig tar foto i studio.

• Paeonia

Som de flesta skriver så märkte vi heller inte av honom. När jag nu ser korten från vigseln samt mingelbilderna efteråt undrar jag när han tog dessa

• dfk

Vi märkte inte heller utav fotografen under vigseln, det var inget som störde på något sätt.

• JPerlestam

Tack för alla svar! Då får hon vara med under vigseln också! =)

• Jonna83

ja vi såg honom inte en enda gång, vi har sett honom på kort som andra tagit i kyrkan nu efteråt men han var en riktig smygare! Märkte absolut ingenting! ;)

• Hofsan

Vi märkte inte av vår. Man har så mycket annat i huvudet när man står där framme.
    Förstår inte folk som säger att det skulle vara störande att ha en fotograf under vigseln?! Det är de fotona som är roliga att ha senare i livet.

• mr psycho

Vi tänkte inte alls på fotografen. Tyckte det var skönt att hon var med, så kunde vi också med gott samvete be gästerna att låta bli att fotografera - det tror jag däremot hade varit störande.

Några av bilderna kan man se på vår fotografs hemsida: www.johannalundberg.net !

• valkyriana

Störde absolut inte- jag la knappt märke till henne. Men så var hon ju proffs också

• Vitt guld

sakke skrev 2008-09-20 12:30:02 följande:

Vår fotograf störde oss inte, han höll sig på sidan av oss hela tiden, det jag kan tycka var lite trist var att han inte tog bilder på våra gäster utanför kyrkan...han hade bråttom till nästa jobb...lite trist:/
    Hade ni inte gjort upp om det innan?
Svar på tråden Ni som hade fotograf under vigseln, tyckte ni att det störde eller var det bara positivt?