• Jojjo8­2
    Äldre 19 Sep 13:20
    2982 visningar
    11 svar
    11
    2982

    Undersköna dukningar sökes!

    Vi ska försöka förkläda en ganska tråkig föreningslokal till en bröllopsoas, men har ingen som helst inspiration alls till vad man kan göra! Vi hade tänkt oss en hel del blommor och ljus, men hur kan man ordna det på ett stilfullt, men ändå fantasifullt sätt?
    Snälla, kan ni inte länka mig bilder till era inspirationskällor/färdiga dukningar, så att vi kan börja planera

  • Svar på tråden Undersköna dukningar sökes!
  • brides­illy
    Äldre 19 Sep 14:40
    #1

    Det finns bilder på vår dukning i mitt galleri. Temat var grönt vitt och silver tillsammans med massa diamanter på alla borden. Engångskameror med text wedding hade vi med. Tyckte det var stilrent och snyggt

  • Jojjo8­2
    Äldre 19 Sep 15:03
    #2
    bridesilly skrev 2008-09-19 14:40:40 följande:
    Det finns bilder på vår dukning i mitt galleri. Temat var grönt vitt och silver tillsammans med massa diamanter på alla borden. Engångskameror med text wedding hade vi med. Tyckte det var stilrent och snyggt
    Superfint! Tufft med diamanterna, vars hittar man sådana?
    Lade märke till att ni hade många ljus på borden (är vi också sugna på); Blev det väldigt varmt av dem? Våran lokal rymmer 70 gäster och vi kommer att vara ganska precis så många, så det kanske blir lite varmt? Vad är dina erfarenheter?
  • brides­illy
    Äldre 19 Sep 16:33
    #3

    Jag tycker inte att det var extra varmt för att vi hade mycket ljus på borden, inte vad jag kände av iaf. Diamanterna kan man köpa på inredningsbutiker typ åhlens, iems och så vidare. Ibland även på gekås.


    Jojjo82 skrev 2008-09-19 15:03:35 följande:
    Superfint! Tufft med diamanterna, vars hittar man sådana?Lade märke till att ni hade många ljus på borden (är vi också sugna på); Blev det väldigt varmt av dem? Våran lokal rymmer 70 gäster och vi kommer att vara ganska precis så många, så det kanske blir lite varmt? Vad är dina erfarenheter?
  • Askung­en1
    Äldre 19 Sep 17:22
    #4

    Vi hade oxå en ganska tradig lokal, men vi hyrde stolsöverdrag och det piffade upp den sååå mycket. tillochmed män i medelåldern lade märke till hur snyggt det var ( de brukar annars inte vara så uppmärksamma) Sen hade jag gjort blomsterarrangemang på höga kandelabrar och det var supersnyggt.
    mailar gärna bilder om du vill. Bara att iboxa mig.

    Ha det bra

  • Flisa8­0
    Äldre 19 Sep 19:14
    #5

    Hyra stolsöverdrag? Kan man göra det?? Var??? Det vill jag också....

  • Askung­en1
    Äldre 20 Sep 13:36
    #6

    Jag hyrde mina på finafesten.se, de skickade dem till närmsta bussgodsterminal. Smidigt.

  • Flisa8­0
    Äldre 20 Sep 14:44
    #7

    Tack så mycket!

  • DanKat
    Äldre 20 Sep 15:15
    #9
    annika86 skrev 2008-09-20 15:14:08 följande:
    Registrera dig här så får du ett presentkort på 150 eller 250 kr på KICKS! HELT GRATIS!!!! www.gratismakeup.se/Register.asp
    Vad hade det med dukningar att göra?
  • Lajsan
    Äldre 20 Sep 16:49
    #10

    Vi hade också en jättetråkig lokal men med tyger på väggarna, ballonger i taken och fin dukning så blev det jättebra. Finns lite bilder i galleriet.

  • Jojjo8­2
    Äldre 22 Sep 08:06
    #10

    Tack för tipset! Inboxa mig gärna dina bilder på dukningen


    Askungen1 skrev 2008-09-20 13:36:12 följande:
    Jag hyrde mina på finafesten.se, de skickade dem till närmsta bussgodsterminal. Smidigt.
  • Jojjo8­2
    Äldre 22 Sep 08:07
    #11

    Jättefint och stilfullt dukat!


    Lajsan skrev 2008-09-20 16:49:07 följande:
    Vi hade också en jättetråkig lokal men med tyger på väggarna, ballonger i taken och fin dukning så blev det jättebra. Finns lite bilder i galleriet.
Svar på tråden Undersköna dukningar sökes!