• workoutgirl

Firar alla sina årsdagar?

Är jag och sambon tråkiga som inte firar vår "årsdag"? Faktum är att vi inte ens har nån eftersom jag inte har ett exakt datum när vi blev tillsammans. Hur många har det egentligen?
    Så nu vill jag veta, hur många här firar egentligen sina årsdagar? (då menar jag inte bröllopsdagen för er som redan är gifta)

• Svar på tråden Firar alla sina årsdagar?
  • sokkerstruten

Vi firar våran årsdag. Eftersom vi även här träffades via nätet så var vi "oskiljaktliga" från den första dejten (pluttinuttigt va!), och den räknar vi som den dagen vi träffades/blev ihop, även om inte rent praktiskt visste att vi var ihop just då! ;)

• bridesilly

Vi firar alltid årsdagen vi blev ihop + förlovningsdagen ibland mindre ibland större. Nu har vi ju bröllopsdagen som vi kommer lägga mest firande på

• Ankan80

Vi firar vår årsdag då bli blev ihop, men som eg. är ett flytande datum. Det var den 19 juni och varje månad när det är den 19 säger vi "Grattis" till varandra. Jag brukar kalla den för 19-dagen då jag inte orkar räkna hur många år och månader det är.
    Har mest blivit lite på skoj för att hinna före den andre.
    Års-dagen brukar vi fira med lite finare middag.

• ElinPierre

Vi brukar nämna det för varandra men de sista åren har vi inte gjort något speciellt.. De första åren gjorde vi till tradition att gå ut och äta en riktigt fin middag.. Saknar det..
    Förlovningen vore enklare- 31 december- men då vill man ju ha skoj med alla vänner och inte vara puttinuttiga bara vi två...

Vi har för den delen också ett datum vi blev tillsammans på..

• Rosenpetunia

Vi firar dagen då vi träffades och när vi förlovade oss.
    Och nu har vi ju även bröllopsdagen att fira
    Man kan aldrig få för mycket av mysiga årsdagar

• aikidoaasa

Vi vet exakt vilken som är våran årsdag... men sambon "glömmer" den varje år. Det börjar kännas ledsamt...

• JPerlestam

Vi har inte firat på nått särskilt sett men vi har alltid sett till att komma ihåg vilken som är vår årsdag. Vårt förhållande var väldigt turbulent i början så dagen när vi väl blev tillsammans på riktigt är mycket speciell för oss för sen dess har det varit vi hela tiden! Nu har vi bestämt oss för att ta oss i kragen och se till att iaf fira vår bröllopsdag ordentligt!! Vi är dåliga på att fira oss själva överlag, fyller år samma dag och har varit lika slarviga där.... =)

• BrudSeptember2008

Vi firar ingen årsdag när vi träffades, för vi vet inte exakt när vi blev ihop! Men mej gör det inget! Vi firar vår kärlek oftare än en gång om året i stället!;)

Ibland firar vi förlovningsdagen, om vi kommer ihåg den och om vi är lediga då. Vi firar liksom inte 2 veckor i efterhand...

Nu har vi ju 1 år -2 veckor tills vi har en bröllopsdag att fira!;) Den första hoppas jag att vi kommer ihåg att firadå vi har en hel låda full med meddelanden som vi inte får öppna förrens på bröllopsdagen!:D

• Fenixx

firar och firar..vi brukar ge varandra en liten sak och säga några gulliga ord om dagen så.

i år firar vi 5år, så är ju lite mer speciellt känns det som.

• J D

Vi har ingen helt perfekt dag eftersom vi eg. blev tillsammans på hans födelsedag som nästa år (vårt första år) infaller när han fyller 25. Som tur är så gifter vi oss inom mindre än 1½ år från när vi träffades varför det känns helt OK att fira bröllopsdagen istället i framtiden .

Svar på tråden Firar alla sina årsdagar?