Morgongåva
Någon som vet vad man kan köpa det?
Någon som vet vad man kan köpa det?
Tack, ska kolla där...
Kan inte hitta något där
Hittar bara en massa spel men inte själva Playstationet
Hm, visste inte att det var under konsoler Är inte så hemma på spel
Hgav: Det var en bra ide fast jag skulle inte vilja ha en proffskock i vårt minimala kök
Hm, min sambo har ALDRIG användt manchettknappar i hela sitt liv och jag vet att han ALDRIG kommer göra det heller.
Vet inte vad något personligt skulle vara? Egentligen är det ju mysigare men samtidigt är det kul att ge honom som jag vet att han VILL ha men jag vet inte...
Funderar lite på att göra en egen Secretbox men vet inte det heller... Är så svårt...
Villemoa: Blev han glad för det? Min sambo och hans kompisar är galna i det och kan spela halva nätterna
EllaM: Jag ska nog be någon kompis fota för jag känner att jag inte riktigt vill lägga de pengarna på en proffs fotograf.
En namnskylt var oxå en jätte bra ide, måste bara bestämma vad vi ska heta först
Jag vet att min sambo oxå skulle älska det men samtidigt så kanske det är en tråkig sak eftersom det nog inte är något som han kommer spara i 60 år men jag vet inte...
Funderar på ett halsband i guld, har ett i silver nu men det börjar bli gammalt men jag vet inte...
Xaston: Vad häftigt, det visste jag inte ens att man kunde göra
Fler tips???
Viiala: Ska du köpa det åt honom?
Min sambo vill ha dett play station 3 men det är ju ganska oromantiskt och inget som han har kvar till vi sitter på hemmet men dock något som han verkligen vill ha...
Vet inte hur det blir, suck...