• gillette

Fotograf sökes

Är det någon som vet en bra fotograf som tar lite mer fånga ögonblicken i reportage-stil så att bilderna blir levande och stämningsfyllda.
    har hittat en som gör det men priset är lite väl saftigt kanske , 13.000 kr , eller är det vad man får betala nuförtiden ?
    Alla svar är bra svar...

• Svar på tråden Fotograf sökes
  • PL080802

Det är han som har fotat mina skor förresten :)

• gillette

Super fin bild , tack för tispset :)

• mr psycho

Kolla bröllopsbilderna på www.johannalundberg.net/ - mest bilder från själva "fotograferingen" ligger uppe, men bilderna är väldigt vackra utan att vara "uppställda" eller tillgjorda. Kanske är hon den du söker!

• Vitt guld

gillette skrev 2008-09-18 12:00:33 följande:

Är det någon som vet en bra fotograf som tar lite mer fånga ögonblicken i reportage-stil så att bilderna blir levande och stämningsfyllda.har hittat en som gör det men priset är lite väl saftigt kanske , 13.000 kr , eller är det vad man får betala nuförtiden ?Alla svar är bra svar...
    13.000 kr är inte för dyrt om det är en duktig fotograf.
  • Henriks älskling

Hmm... för mig är 13 000 väldigt mycket för fotografering. Fast alla har ju olika prioriteringar och förutsättningar. Har själv lyckats hitta Annelie och hon ligger så lågt i pris och tar så otroligt fina bilder att 13 000 bara låter helt galet. Men som sagt, smaken är som baken. :)

• Lalin

Hej!
    Vi rekomenderar varmt fotograf Ida Gustavsson, hon fotograferar spontana och kärleksfulla bilder med liv i. Hon håller till i Stockholmstrakten men fotar även i hela landet. Gå in och titta på hennes hemsida danung.com/bth/ida/

• Humlan66

Hej

Kolla med www.yfoto.se vet att hon åker om ni vill , men ni får nog mejla henne om pris. Duktig är hon iaf

• Solstrålen1948

Hej!

Jag vet att A Studios i Sthlm tar både otroligt fina bilder både i studio och ute på plats till rimliga priser, Så där kan du säkert få bilder tagna i reportage stil=)
    Kika in deras hemsida www.astudios.se

• gladafrugan

Bröllopsproffsen fotade oss och vi fick många bilder och känner oss helnöjda. Betalade endast 5500 kr för det

• lisen85

5500 betalar vi med. verkar vara ett ok pris. plus att min secret box ingår

• Diz
    lisen85 skrev 2008-11-11 17:23:55 följande:
    5500 betalar vi med. verkar vara ett ok pris. plus att min secret box ingår
    hos vem?
  • Veronika A

Hi
    If you are looking for a less expensive photographer that can do the job then take a look at www.kongsmark.se Annette Kongsmark
    We hired her to take our wedding pictures and they are just as we wanted them.
    You will get online proofing as well and can share the pictures with friends and family
    We only paid sek. 5.500 for our wedding album 20 pages, 24 pictures - it took around 1 hour and 30 min to take the pictures

good luck with the hunting

• KristinaDubb

Jag tycker att det är värt att betala lite mer och få de bilder man önskar sig, än att betala mindre och ångra sig senare.
    Vi hade en där vi betalade mindre och fick bilderna därefter. Min syster som gifte sig för ett tag sedan betalade mycket, och fick mycket.

• Sandra80

Håller med Kristina i föregående inlägg. Bilderna är viktiga om inte något av det viktigaste. Det är dessa bilder som ska föreviga raomantiken och känslan på er viktigaste dag. När ni ser dessa bilder om 10 år ska ni kunna få det där pirr i magen igen tycker iallafall jag. Inte många fotografer som kan detta men jag kan varmt rekommendera en som även ligger under ditt nuvarande pris enligt prislista.

Vi valde honom just för att vi ville ha lite reoprtage-stil och fina porträtt bilder i lite mer fina miljöer och vi blev så nöjda. Vi fick bilderna för en vecak sedan och de var toppen.

Kolla in hans sida för mer info Jens C Hilner www.photomedia.se

• karintoole

Vi har bokat Jens C Hilner det känns jätte tryggt verkar duktig och trevlig.

• gillette

Tusen tack för all er hjälp, jag har nu hittat en fotograf och det blev FOTOGRAF JOHANNA LUNDBERG‏

Svar på tråden Fotograf sökes