• gillette

Fotograf sökes

Är det någon som vet en bra fotograf som tar lite mer fånga ögonblicken i reportage-stil så att bilderna blir levande och stämningsfyllda.
    har hittat en som gör det men priset är lite väl saftigt kanske , 13.000 kr , eller är det vad man får betala nuförtiden ?
    Alla svar är bra svar...

• Svar på tråden Fotograf sökes
  • gillette

TACK , jag ska absolut kontakta henne :)

• Plummis83

Var nånstans i detta avlånga land??

• Ankan80

Jag kan verkligen rekommendera Li Fernstedt! Göteborg med omnejd. Vi hade henne. Har inte fått bilderna ännu, men du kan se hennes portfolio på

www.lifernstedt.se

• gillette

vi gifter oss i Solna/Sollentuna så Stockholms området gäller detta.. :)

• Soon and very soon

jag ska ha Kete Gabor hon finns på söder hon landar kring 6000. kolla hemsidan om du vill, kategabor.se

• Flamingo80

Wella Viva skrev 2008-09-18 12:34:51 följande:

Vi har bokat Mats på www.studiolivia.se Utan tvekan!
    Vi har erfarenhet av Mats på studiolivia Jag ger honom toppen betyg!!! Hälsa från Sofia om du kontakta honom
  • gillette

Tusen tack för alla svar .
    Jag ska noga kolla alla bidrag och hoppas att jag hittar det jag söker.
    klart jag hälsar från dig Sofia om det blir mats :)

• resenären

Hej jag tipsar om www.fotockholm.se
    kolla hans övriga bilder också ,speciellt under "blandat" där finns gatubilder där du kan se exempel på ögonblicksbilder.

• PL080802

Jag rekommenderar Henrik Edsenius som tar väldigt fina reportagebilder! henrik.edsenius@gmail.com (han har gett mig tillåtelse att lägga ut mailadressen här) Har tyvärr inga i mitt galleri eftersom jag gärna vill vara lite mer anonym men Henrik kan säkert visa exempel.

Svar på tråden Fotograf sökes