• Fejs

Vart köpa lakan i ivory för fotografering?

Vart kan jag köpa ett lakan i ivory? Ska ha att sitta på vid fotograferingen så man inte smutsar ner klänningen...

• Svar på tråden Vart köpa lakan i ivory för fotografering?
  • valkyriana

Ska ni ha en fotograf? Hon eller han borde kanske ha det? Vår fotograf hade både lakan och paraply.
    Annars så vet jag faktiskt inte- jag antar att du ha kollat på hemtex och diverse affärer?
    Annars kanske det inte just behöver vara ett lakan? Gå till en tygaffär och köp i löpmeter?

Lycka till!

• Lavendelflickan

oftast så petar man in lakanet så att klänning och bukett skymmer... då spelar inte färgen ivory eller vitt så stor roll. :)

• Alla goda ting är tre

jag har också haft denna fundering men kom på att frotterad plast kanske är bättre. På så sätt kan man ju fotograferar sittande även om det är fuktigt på marken....

• Fejs

hur får man tag på flotterad plast då?
    nope det var fotografen som sa åt oss att ta med detta.
    ska kolla de naturfärgade lakanen, om inte frotterad plast är bättre förstås...

• Alla goda ting är tre

borde väl gå att köpa i affärer som säljer lakan eller textil.

• 081110 1

Kolla överdragsplast hos Byggfirmorna!

• anja1661

plastad frottè kan du köpa på babyland! det e sånt man har under lakanet i babysängen

• Crisp

Jag har alltid med plastad frotté vid bröllopsfotografering, för lakan blir väldigt snabbt genomfuktiga. Plastad frotté kan man oftast köpa i metervara hos vanliga tygaffärer. Stoff och Stil har också plastad frotté att beställa.

Svar på tråden Vart köpa lakan i ivory för fotografering?