• Äntligen är det min tur

jag är med på tv!!!!!!!!!!

Jag har ju lovat så många att säga till när vi är med på tv.

Jag och min man har varit med i "Du är vad du äter" med Anna Skipper på tv3. De filmade en del från bröllopet också som kommer visas.

Det kommer sändas den 2 oktober kl 20.00 på tv3 för er som vill se....

Jag har gått ner 1,2 kg till än vad som kommer att sägas i programmet... Blev lite olika vågar som jag vägde mig på!!

Det har varit en fantastisk resa att vara med om. Anna Skipper är en jättegullig tjej. Man kan ju nästan dööö vilken kropp hon har. Ser bättre ut live kan jag säga. Alla på Titan television har varit jättegulliga o roliga o jobba med.

Jag fortsätter min viktresa fortfarande och hoppas vara i mål till bröllopsresan i Januari. Kaaaanske jag kommer ta mitt första bikinikort på nån strand på Jamaica....
    Peter fortsätter att gå upp i vikt också. Han blir bara snyggare o snyggare...

Va inte rädda första halvan av tvprogrammet - jag blir snyggare ju längre ni tittar...

Mycket nöje!!!!

// Angelica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 09:58
    Vi va visst med på Carin 21.30 som va i veckan också. Dr de pratar om mat o sånt....

svt.se/svt/play/video.jsp

ett litet smakprov. Ca 9 minuter in i programmet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:24
    JAG KAN INFORMERA OM REPRISEN PÅ LÖRDAG DEN 4 OKTOBER KL. 14.50

Det kom så många frågor från alla som hade missat

www.tv3.se/content/view/1163577/1177/

• Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!

TACK!!!!

Ja det e konstigt att de inte visade mer gråtbiler kan jag säga. Jag va ju ett vrak emellanåt.

lillfraggel1 skrev 2008-10-02 21:56:16 följande:
    Hej kompis!!!!Kotten hälsar att Peter va grymt underhållande.Tänka att du är lika blödig som jag.Helt klart det bästa avsnittet med Skipper någonsin.KRAAAAM
  • mariekba

ni var så fina så man fick tårar i ögonen! et stort grattis till er..

Valsen gick bra. Vi körde dippet. Det blev kanon.

Snusadus skrev 2008-10-02 21:20:39 följande:
    va fina ni är!!! grattis till viktnedgång OCH giftermål!Helfina!!hur gick dippet i valsen?

PROMENAAAAAADER!!!!!
    Det va min motion + gymet med lätta vikter många övningar.
    Men promenader va perfekt. Köp reäla BRA skor. Sen är det bara köra hårt.

junikul08 skrev 2008-10-02 21:17:43 följande:
    Här är en till som blev lite snyftig :) Vad fina och duktiga ni var!Hur såg en vanlig träningsvecka ut? Alltså vad tränade ni och hur ofta? Har du några tips för oss som har svårt att få till en vana med träningen?

Mmmmm.... jag vägrade fuska!! Möhippan blev det 1 tsk chokladmosse, 1 godisbit, ca 4-5 cider. THATS IT!!!! Annars min specialmat o vatten. Bra jobbat tycker jag själv iaf...
    Jag hade ju världens bsta möhippa också. UTAN få mycket fusk. Perfekt planerat av mina vänner.

När jag för en gångs skull inte hade fuskat så fick de ta det som blev på möhippan.

propp skrev 2008-10-02 20:41:53 följande:
    Ahh...ert fusk va ju svensexa och möhippa...då va det ju inte så farligt... Vem hade inte fuskat då?

JAPP!! Vi kämpar på.
    Jag SKA lyckas den här gången.....
    Fast inte lika strikt just nu. Jag ligger kvar på min vikt. Men det e mest för jag inte hunnit träna så mycket nu.

080924 1 skrev 2008-10-02 20:24:05 följande:

har du lyckats hålla dig till skipper dieten sen dess??
  • 080924 1

Äntligen är det min tur skrev 2008-10-02 22:05:14 följande:

JAPP!! Vi kämpar på.Jag SKA lyckas den här gången..... Fast inte lika strikt just nu. Jag ligger kvar på min vikt. Men det e mest för jag inte hunnit träna så mycket nu. 080924 1 skrev 2008-10-02 20:24:05 följande:
    Har du nått extra gott och bra recept att dela med dig utav??
  • pojomo

jag kollade på programmet hade till och med larm på mob så jag kom ihåg det
    Ni var ju kanon. Ni såg ganska oskyldiga ut när hon kom å skulle visa svensexan
    Ni var/är jättefina i bröllopskläderna å fracken passade honom verkligen bra i slutet av programmet

Åhhhh et finns massor!! Vi har bara ätit gott hela tiden. Förutom de där dropparna som jag spydde av

Jag kan ju sitta här o skriva hela dan. Ska se om jag kan hitta nån länk. Vi har ju bara hennes kokbok här hemma.

080924 1 skrev 2008-10-02 22:26:48 följande:

Äntligen är det min tur skrev 2008-10-02 22:05:14 följande:
    Har du nått extra gott och bra recept att dela med dig utav??
Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!