• Gotlandsbröllop 2009

Tips på bra fotograf på Gotland

Har någon några bra tips på fotograf på Gotland?
    Anna

• Svar på tråden Tips på bra fotograf på Gotland
  • PennyJenny

Marcus Leander www.leanderfotograf.se
    Vi hade honom på vårt bröllop i fjol och vart väldigt nöjda med bilderna och hans sätt att jobba.

• Gotlandsbröllop 2009

Jag har tittat på hans hemsida tidigar och tycker att bilderna ser jättefina ut. Han har ju tre olika färdiga paket, valde ni något av dessa?
    Anna

• PennyJenny

Vi hade paketet med porträttfotografering och fotning i kyrkan. Tror det ligger på 4 timmar för straxt över 5000. Det känndes prisvärt och bra. Vi hade festen mitt emot kyrkan så han var med på minglet efteråt så vi har hans proffsiga bilder även av våra nära och kära. För min del så räcker hans blider gott och väl, jag har inte kännt något behov av att samla in alla gästers foton på oss och gästern utan hans bilder är så fina att jag helst håller mig till dem. Och de är tillräckligt täckande av dagen för att jag ska vara nöjd.

Sedan tilltalades jag av att vi fick bilderna högupplösta på cd eftersom jag jobbar med sådant och själv vill kunna hålla på med bilderna för privat bruk. Jag tilltalas just inte av att ha fotona utskrivna och i album och då passade det här paketet oss finfint.

• Gotlandsbröllop 2009

Tack för tipset. Det låter ju jättebra.
    Anna

• PennyJenny

Han är ganska poppis bland gotlandbrudar här inne.

Svar på tråden Tips på bra fotograf på Gotland