• socker86

Vita stövlar HJÄLP!!!!

Har äntligen fått hem min klänning (beställt via internet) och kan nu IRL se hur höga klackar jag kan ha på min bröllopsdag.

Har bestämt mig för att ha vita stövlar (gifter mig i november månad) men får lite smått panik då jag inser att vitt inte verkar vilja finnas i butikerna nu. Har ni förslag på högklackade vita stövlar så tar jag tacksamt emot alla förslag.

Om jag nu inte skulle finna mina vita stövlar så hade jag en idé att köpa ett par likadana svarta stövlar som jag redan har (jättesnygga och ännu skönare att gå i) och sedan eventuellt färga dom vita istället. Men vad har man för typ av färg på fuskläder som håller?

Alla tips, kommentarer och idéer är varmt välkommet!

• Svar på tråden Vita stövlar HJÄLP!!!!
  • Sebastiána

Undrar jag oxå. Och varför finns det nästan bara bruna och svarta stövlar i affärrna. Tråkigt!

• socker86

Precis, visst höstmode i sig, men hittade ett par vita stövlar på Skopunkten men dom var så låga och jag behöver mer klack annars går jag på klänningen!

Sebastiána skrev 2008-09-12 11:30:16 följande:
    Undrar jag oxå. Och varför finns det nästan bara bruna och svarta stövlar i affärrna. Tråkigt!
  • jessielundh

Halå där tjejer ,, jag har hittat vita stövlar som e såå snygga ,.. kolla in ellos där finns det ..

Lycka till

kram jessie

• Silla69

Synd sålde precis 2 vita snygga stövlar på tradera,
    Titta där...där brukar finnas.
    Eller jag är en av dom som brukar stoppa in där.

• socker86

Wow va snygga men ändå enkla dom stövlarna var! Precis va jag letade efter! Jag har lite ömma fötter och kan tyvärr inte gå så jättelänge i skor som inte har något dämpande(typ gummisula). Hur upplever du dina stövlar, helt ärligt alltså? Hårda eller sköna att gå i?

jessielundh skrev 2008-09-12 13:26:30 följande:
    Halå där tjejer ,, jag har hittat vita stövlar som e såå snygga ,.. kolla in ellos där finns det ..Lycka till kram jessie
  • JTN

jag har köpt på tradera men även sett på Ellos..Men håller med skittråkiga färger ute i handeln just nu.

• socker86

Attans! Just när man trott att allt skulle lösa sig så visade sig att stövlarna på Ellos hemsida bara finns i str 36 och jag har självklart str 37....

Så nu får ni allt ösa på med nya förslag så jag kan dämpa mina hoppande nerver.

• kreativakarolina

Vita stövlar låter suuper coolt!kolla på Vintage butiker ligger en bra på Drottninggatan i Sthlm..internet auktioner.

www.lauritz.com
    www.blocket.se lägg in annons om vita stövlar
    förstås TRADERA

Hur ska du ha håret?

• kreativakarolina

Hej igen...har sett vita stövlar idag på BIANCO den sko affären finns nästan i alla stora städer

Svar på tråden Vita stövlar HJÄLP!!!!