• Svar på tråden Bröllopsnäsdukar
  • pandis81

jag vet inte just dom. Men jag vet att panduro har väldigt fina näsdukar i små paket. (10 pack).
    Kanske har några fina motiv.

• DanKat

Jag har köpt näsdukar med bröllopsmotiv från Panduro. Om det inte finns någon Panduro-affär där du bor kanske det finns någon återförsäljare? Fråga i så fall om dom kan beställa hem det till dig, åtminstone hos återförsäljaren där jag bor kan man beställa vad man vill ur katalogen så tar dom hem det åt en.

• pandis81

Det kan man göra på dom flesta. vem vet det kanske till och med finns på nätet. ska kolla får jag se.

• pandis81

på nätet fanns det inte direkta bröllopsmotiv men det finns i butikerna det vet jag.

• trampetroll

Jag köpte dessa jättefina näsdukar på ebay, med frakt och för 120st näsdukar gick allt på endast 80kr!!!
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=250285796667#ebayphotohosting

• DanKat

Just ja, kom på att jag läste en annons på Köp & Sälj här inne på BT igår där det var en som bl.a. sålde näsdukar med bröllopsmotiv. Du kan ju kolla där, tror hon ville ha 40kr om man köpte alla förpackningarna (6st).

Svar på tråden Bröllopsnäsdukar