December brudar
Jag bokar gärna den beställningen nästan rakt av, tror dock att jag hoppar kramsnön för vi har inga barn med, men många barnsliga och tävlingsinriktade vuxna och jag vill inte riskera osämja
Jag bokar gärna den beställningen nästan rakt av, tror dock att jag hoppar kramsnön för vi har inga barn med, men många barnsliga och tävlingsinriktade vuxna och jag vill inte riskera osämja
Så roligt att ha fått ut inbjudningarna!
Själv har jag varit och pratat med frisören idag och detkändes bra men nu blir det mycket dyrare än jag hade tänkt så det är ju lite tråkigt men men inget att sörja över nu.
Satt idag och gick igenom lite saker som ska hända framöver och insåg att dagen D närmar sig med stormsteg. AHHH eller jag vet inte riktigt, det är ju så mycket som ska hinnas med innan dess.
Vilka fina inbjudningar ni har. Mina ligger också i mitt galleri men det kanske jag redan har sagt Vet kanppt vad jag heter längre, det är så mycket just nu. Hde dessutom ytterligare en bröllopsmardröm inatt....
Inatt drömmde jag att det var vår bröllopsdag men att vi inte visste vilken präst vi skulle ha så vi visste ingenting om vad som skulle hända under själva vigselakten eftesom vi inte hade kunnat prata med prästen. Speciellt kommer jag ihåg att det störde mig att jag inte hade kunnat göra några vigselprogram
Men även det mesta annat gick åt pipan vi var sena till frisören och sedan hade jag problem att få på mig klänningen över håret och jag lyckades smeta ut allt smink, ja "you name it I had it" eller något sådant, det kändes lite som att allt som kunde gå fel gick fel, men bättre i en dröm än i verkligheten
Läste om någon som hade skrivit att hon var besviken över sin bröllopsdag igår så det var säkert därför jag drömmde inatt.
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-27 15:03:19 följande:
Usch jag tror att det är för mycket i mitt liv just nu. Har flera nätter i rad vaknat på natten och inte kunnat somna om. Känner mig inte stressad men är nog det. Bröllop, omorganisation på jobbet, åka på kurs nästa vecka och lämna min son mer än två dagar i sträck
Hmm när man ser det uppstolpat så där så kanske det inte är så konstigt dessutom åker m2b till Ungern om 2 veckor och är borta i 4 dagar, låter kanske inte så farligt men det är påfrestande att vara själv med vår 1,5 åring som bara ska hoppa från allt hela tiden
Var bara tvungen att gnälla lite
Tack för att jag får gnälla. Har dessutom varit lite orolig för pengar också det känns som om saker redan är påväg att rinna iväg men idag när den sista räkningen var dragen från kontot så hade vi väldigt mycket mer pengar över än vad vi ens hade kunnat hoppas på så nu kan jag i alla fall släppa det orosmomentet.
Håller med er andra om att det är lite svårt att fatta att det är så snart Men just nu har jag världens sämsta karaktär, hade tänkt att gå ner lite i vikt men just nu äter jag mer onyttigheter än jag någonsin har gjort tror jag men jag orkar verkligen inte bry mig.
Hallå
Här står det rätt stilla just nu vilket känns lite jobbigt, vet inte om jag borde göra något eller om vi har läget under kontroll
Jag är också lite nojig angående min vigselring jag blev rekomenderad att beställa en stl mindre än förlovningsringen då min vr är mycket smalare men nu är jag orolig att den ska bli för liten. Jag får på och av den utan problem men nojjar ändå.
Var förresten och handlade underkläder till natten idag men sen kunde m2b inte hålla sig borta från att smygtitta i påsen när jag var och firade min mamma på eftermiddagen så nu vet han ju hur det ser ut Funderar på att köpa något annat det var ju inte så dyrt o jag vill ju att det ska bli en överraskning.
Alla goda ting är tre skrev 2008-10-04 23:56:47 följande:
Hmm det där blev lite konstigt det i mitten är ett svar på det "alla goda ting" skrev.