• Hösten2009

vinter = massor med snö... vad för sko?

Vi trodde ju som sagt att vi skulle gifta oss nästa höst men min m2b ändrade sig och ville gifta sig med mig redan nu i vinter.
    (Inte mig emot, tycker det är vackert med vinterbröllop)

Här i Jämtland vintertid kan man ju inte riktigt lita på vädret och jag har skoproblem.

Helst skulle jag vilja ha ett par låga vita fina skor men det går ju bara inte. Det blir för jobbigt att byta skor då man väl kommit in på rådhuset och sedan hos fotografen.
    Behöver ju dessutom byta skor på våra 2 barn på 2 och 3,5 år. Ni förstår säkert vad jag menar...

Ialf så skulle jag helst vilja ha antingen vita högklackade stövlar eller liknande.
    Hittade flertal silvriga/guldfärgade kängor/stövlar på www.gojane.com

Tex denna... gojane.com/22241.html

Kan man ha silvriga eller guldfärgade skor till cremevit lång klänning?

Eller kommer det se konstigt ut???

• Svar på tråden vinter = massor med snö... vad för sko?
  • Rosenpetunia

Klart man kan, de ser ju jättesnygga ut!!!
    Inte konstigt alls, du ska ta det du vill ha

Jag köpte varma lurviga stövlar till vårt bröllop på La Redoute förra vintern, cremefärgade. Var jättenöjd. För är det nåt som är viktigt på vinterbröllop så är det att vara varm om fötterna, särskilt om fotograferingen är utomhus.

Lycka till med allt, ni kommer att få ett vackert bröllop!

• Hösten2009

någon som beställt skor från uk eller usa här??

Hur kan storlek 37 både vara 6 och 6,5?

Jag har storlek 36 men på vissa skor 37 hur ska jag då välja?

• socker86

Jag (personligen) skulle satsa på guldfärgade stövlar/stövletter och sedan fortsätta med denna färg som en röd tråd så kommer det inte alls se dumt ut. Tex guldhalsband, m.m. Alt. tvärtom med silver.

• lillP

jag kommer att ha guldiga skor till min klänning som är ivory/creme Jag kommer även att ha några guldblad i brudbuketten

• Hösten2009

socker86 - jättesmart, vi kommer ju gifta oss i jul så det blir ju en perfekt färg med. Det är ju juligt med guld.

Svar på tråden vinter = massor med snö... vad för sko?